Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

نایب رئیس اتاق ایران: خاندوزی از انتخاب‌های خوب رئیسی برای تیم اقتصادی است مصباحی مقدم : سوابق پژوهشی خاندوزی می‌تواند برای اقتصاد راهگشا باشد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : دکتر خاندوزی چهره ای علمی ، سالم و کارآمد است وزیر اسبق اقتصاد : دکتر خاندوزی تفکر اقتصاد دولتی ندارد

اظهار نظر چهره ها درباره گزینه پیشنهادی وزرات اقتصاد و دارایی

بورس24 : سیداحسان خاندوزی وزیر پیشنهادی برای وزارت اموراقتصادی و دارایی امروز مشروح برنامه های خود را برای ایجاد تحول در حوزه اقتصاد منتشر کرد. همزمان با انتشار این برنامه های بسیاری از فعالان و کارشناسان اقتصادی ضمن اعلام حمایت از آن انتخاب خاندوزی به عنوان وزیر اقتصاد را نقطه روشن کابینه پیشنهادی ابراهیم رییسی اعلام کردند.

در ادامه گزیده‌ای از دیدگاه و نظرات فعالان و کارشناسان عرصه اقتصاد درباره دکتر سید احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد را می‌خوانید:

نایب رئیس اتاق ایران: خاندوزی از انتخاب‌های خوب رئیسی برای تیم اقتصادی است

حسین سلاح ورزی، نایب رئیس اتاق بازرگانی و عضو شورای عالی بورس در این باره گفت: اعلام نام «سید احسان خاندوزی» به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد به چند دلیل از انتخاب‌های خوب آقای رئیسی برای معرفی کابینه دولت سیزدهم تلقی می‌شود. به گفته نایب رئیس اتاق ایران، "خاندوزی" از اقتصاددان‌های خوب و مطرح محسوب می‌شود که از سابقه علمی و پژوهشی زیادی هم برخوردار است. این موضوع می‌تواند به طور حتم در تصمیم‌گیری‌های او برای حوزه‌های مهم اقتصاد از جمله بازار سرمایه تاثیرگذار باشد. سلاح‌ورزی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی اقتصاد از اطلاعات خوبی در دیگر زمینه‌های اقتصاد، از جمله بازار پول و مباحث مالیاتی برخوردار است و در عین حال بر مسائل حوزه کسب و کار مسلط است.

مصباحی مقدم: سوابق پژوهشی خاندوزی می‌تواند برای اقتصاد راهگشا باشد

حجت السلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم ضمن ارائه ارزیابی مثبت از تیم اقتصادی دولت سیزدهم اعلام کرد: دکتر سید احسان خاندوزی را گزینه مناسبی برای وزارت اقتصاد می‌داند. این نماینده اسبق مجلس تاکید کرد: دکتر خاندوزی را از دوران دانشجویی می‌شناسم ، ایشان را فرد نخبه‌ای می‌دانم که صاحب ایده و ابتکار است ، او در مرکز پژوهش‌های مجلس سال‌ها کار کرده و با مسائل بودجه‌ای و اقتصادی کاملا آشنایی دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : دکتر خاندوزی چهره ای علمی ، سالم و کارآمد است

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم اعلام کرد: دکتر خاندوزی همکار من دردانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است و از ویژگی های شخصی بسیارخوبی برخوردار است، به طور مثال علاوه بر نیروی جوانی اهل تعامل با اهالی کسب و کار نیز هست.

به گفته پورابراهیمی، رساله دکترای آقای خاندوزی در حوزه عدالت بوده که در شرایط فعلی یک نیاز مهم برای اقتصاد ایران است. این استاد دانشگاه تاکید کرد: دکتر خاندوزی بیان خوب و شیوایی دارد و در بین دانشجویان نیز محبوبیت خوبی دارد. یکی از دروس ثابت که خاندوزی در دانشگاه تدریس می کند درس اقتصاد ایران است و به معنای آن است که او شناخت کافی از اقتصاد ایران دارد و این موضوع به او کمک خواهد کرد که با تلاش حد اقلی راه درست را طی کند.

وزیر اسبق اقتصاد: دکتر خاندوزی تفکر اقتصاد دولتی ندارد

داود دانش جعفری وزیر اسبق اقتصاد هم تاکید کرد:اگر برنامه های اقتصادی در قالب یک کار تیمی انجام شود با توجه به اینکه دکتر خاندوزی خود نماینده مجلس هم بوده است می تواند تعامل خوبی با مجلس برقرار کند . دانش جعفری، گفت: برداشت من این است که آقای خاندوزی تفکر اقتصاد دولتی ندارد و بیشتر به سمت اقتصاد مردمی گرایش دارد اما تاکید می کنم رمز موفقیت دولت، کار تیمی است، در نتیجه باید همه کابینه و اعضای اقتصادی دولت چنین برداشتی داشته باشند و با هم حرکت کنند تا وزیر اقتصاد هم در کارش موفق باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24