Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: باید تحریم ها رفع شود و پس از آن باید در مورد fatf تصمیم می گیریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: پس از رفع تحریم ها در مورد fatf تصمیم می گیریم

بورس24 : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: باید تحریم ها رفع شود و پس از آن باید در مورد fatf تصمیم می گیریم.

«ابوالفضل عمویی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با سرنوشت fatf در دولت سیزدهم گفت: کارگروه اقدام مالی برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، موضوع جداگانه ای است که در وزارت اقتصاد دنبال می شود هرچند که وزارت امور خارجه پیگیر مباحث مالی در این زمینه است.

او گفت: در توافق اولیه کارگروه اقدام مالی 41 درخواست از ایران داشت که 39 عدد ان اجرایی شده است و دو مورد آن یعنی پیوستن ایران به کنوانسیون پالرمو و مبارزه با تامین مالی تروریسم باقی مانده است. ایران در این دو مورد ابهام دارد زیرا پیوستن به این کنوانسیون ها سطحی از شفافیت تراکنش های مالی برای برخی از کشورهای خارجی ایجاد می کند که این مطلوب نظر ایران نیست.

عمویی گفت: به دلیل تحریم ها، ایران از مسیرهای غیر شفاف برای مراودات مالی خود استفاده میکند و طرف های تجاری از ایران در خواست دارند تا این مسیرها شفاف نشود زیرا در این صورت، مورد تحریم آمریکا قرار میگیرند و به همین دلیل فعلا تمایلی در این زمینه نداریم.

ابوالفضل عمویی بیان کرد: باید تحریم ها رفع شود و پس از آن باید در مورد fatf تصمیم میگیریم. پس از مشخص شدن مذاکرت وین ایران در زمینه fatf آماده گفت و گو در این زمینه است. ۶

منبع: برنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24