Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

افت و خیز بیت کوین در کانال ۴۶ هزار دلار قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌ المللی تغییراتی را تجربه کرد...

نوسان ارز‌های دیجیتالی

بورس24قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

قیمت بیت کوین پس از صعود به بالاترین سطح خود حتی زمانی که السالوادور به عنوان اولین کشور جهان برای خرید بیت کوین معرفی شد، سقوط کرد. 

قیمت بیت کوین دیروز به ۴۲ هزار و ۹۰۰ دلار در مبادله رمزنگاری Bitstamp مستقر در لوکزامبورگ رسید، در حالی که چند روز قبل در کانال ۵۲ هزار دلار قرار داشت. قیمت بیت کوین از آن زمان تا کنون اندکی افزایش یافته است، در این چند روز حدود ۴۰۰ میلیارد دلار از بازار ۲ تریلیون دلار رمزنگاری حذف شده است.

در حال حاضر، مبادله اصلی بیت کوین و ارز‌های رمزنگاری شده Coinbase فاش کرده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) هشدار داده است که در صورت ارائه محصول جدید، از Coinbase شکایت خواهد کرد. 

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۶۹.۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۶۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. 

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۱۰.۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۶۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. 

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۸.۷۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۵۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. 

می توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۸ شهریور را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتالقیمت(دلار)قیمت(تومان)
بیت کوین۴۶.۲۵۰۱,۳۱۴,۲۳۵,۰۵۱
اتریوم۳۴۹۸۹۹,۳۴۵,۵۳۱
کاردانو۲.۴۷۷۰,۱۰۴
بایننس کوین۴۱۳.۸۸۱۱,۷۵۶,۵۲۴
تتر۱۲۸,۴۱۴
ریپل۱.۱۰۳۱,۳۶۰
سولانا۲۰۶۵,۸۸۲,۴۴۱
دوج کوین۰.۲۵۷,۲۴۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24