Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

با توجه به روند عرضه و تقاضا طی معاملات امروز و افزایش حضور سهامداران در عرضه‌ها به ویژه در نمادهای کوچک بازار، برای فردا نیز می‌توان انتظار افزایش هیجانات منفی و درنتیجه روند نزولی قیمت‌ها را داشت و بازار فردا را با روندی نزولی و در بازه‌های منفی پیش‌بینی نمود. البته لازم به ذکر است سهام فجهان در ساعات پایانی امروز به متقاضیان تخصیص داده شده و درنتیجه آزاد شدن مبالغ بلوکه شده برای آن، در بازار فردا احتمالاً باعث متعادل شدن معاملات گردد ولی به صورت کلی روند شاخص برای فردا نزولی و منفی پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی رژه سرخ جامگان در بازار یکشنبه

بورس24 : طی بازار امروز همان‌طور که انتظار می‌رفت شاهد افزایش تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران حقیقی و درنتیجه آغاز معاملات با رشد قیمت‌ها بودیم چنانکه شاخص کل نیز با روندی صعودی و مثبت کار خود را آغاز نمود.

با این حال انتشار اخبار و شایعات در خصوص مذاکرات ایران و شورای حکام در خصوص فعالیت‌های هستی ایران و به تبع آن تحریم‌های سیاسی و اقتصادی کشور، بار دیگر باعث افزایش هیجانات و عرضه‌ها در بازار شد و شاخص کل با وجود رشد کمتر از نیم درصد، با روندی نزولی به کار خود پایان داد.
حال با توجه به روند عرضه و تقاضا طی معاملات امروز و افزایش حضور سهامداران در عرضه‌ها به ویژه در نمادهای کوچک بازار، برای فردا نیز می‌توان انتظار افزایش هیجانات منفی و درنتیجه روند نزولی قیمت‌ها را داشت و بازار فردا را با روندی نزولی و در بازه‌های منفی پیش‌بینی نمود.

البته لازم به ذکر است سهام فجهان در ساعات پایانی امروز به متقاضیان تخصیص داده شده و درنتیجه آزاد شدن مبالغ بلوکه شده برای آن، در بازار فردا احتمالاً باعث متعادل شدن معاملات گردد ولی به صورت کلی روند شاخص برای فردا نزولی و منفی پیش‌بینی می‌شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24