Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین گاز چه در بخش خانگی و چه در حوزه نیروگاه ها و صنایع از اولویت های کمیسیون انرژی و وزارت نفت بوده و ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

تامین گاز خانگی و صنعتی در فصل سرما در اولویت مجلس و وزارت نفت

بورس24 : نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین گاز چه در بخش خانگی و چه در حوزه نیروگاه ها و صنایع از اولویت های کمیسیون انرژی و وزارت نفت بوده و ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

احمد مرادی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته به منظور تامین گاز و برق در فصل زمستان، بیان کرد: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پیگیری این موضوع را آغاز کرده و در جلساتی که با وزیر نفت داشتیم ایشان نیز یکی از دغدغه های اصلی خود را تامین گاز در فصل سرما چه در بخش خانگی چه در بخش نیروگاه ها و چه در بخش صنایع مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر نفت قول دادند تا با اتخاذ تدابیر لازم و پیگیری این موضوع در کارگروهی تخصصی آن را دنبال کنند. ما نیز از وزیر نفت تقاضای ارائه برنامه ای دقیق برای تامین گاز در فصل زمستان را مطرح کردیم که به احتمال زیاد در جلسه بعدی به اعضای کمیسیون ارائه کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید برنامه ای داشته باشیم تا با نگاهی جامع به مشکلات موجود، جلوی تکرار مشکلاتی که در تامین گاز و برق در زمستان سال گذشته و سنوات قبل با آن مواجه شدیم؛ گرفته شود. تامین گاز چه در بخش خانگی و چه در حوزه نیروگاه ها و صنایع از اولویت های کمیسیون انرژی و وزارت نفت بوده و ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد تا ان شاءالله در فصل سرما یا این مشکل به حداقل رسیده و یا کلا مرتفع گردد.

وی در ادامه تاکید کرد: بر اساس گفته وزیر نفت گویا رایزنی ها از طریق وزارت خارجه در حال انجام است تا کسری گاز در فصل سرما از طریق واردات از کشورهایی که رابطه خوبی با آنان داریم، جبران شود.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24