Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

واردات ۵ میلیون دوز دیگر تا یک هفته دیگر واکسیناسیون گروه سنی زیر ۱۸ سال در مهر ماه بیستمین محموله واکسن کرونا حامل ۵ میلیون دز واکسن، امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) تحویل وزارت بهداشت شد...

بیستمین محموله واکسن کرونا تحویل وزارت بهداشت شد

بورس24 : بیستمین محموله واکسن کرونا حامل ۵ میلیون دز واکسن، امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) تحویل وزارت بهداشت شد.

به گزارش فارس، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر، با اشاره به ورود سومین محموله سنگین واکسنکروناتوسط هلال احمر، گفت: از اردیبهشت امسال تاکنون ۳۵ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز واکسن توسط جمعیت هلال احمر وارد کشور شده است.

وی با اعلام اینکه ۵ میلیون دوز واکسن تا محقق شدن وعده ۲۰ میلیونی واردات واکسن توسط هلال احمر در شهریور باقی مانده است، بیان کرد: از ۲۰ میلیون دوز واکسنی که قرار بود در شهریور ۱۴۰۰ توسط هلال‌احمر وارد کشور شود تاکنون ۱۵ میلیون دوز از آن تحویل وزارت بهداشت شده و تنها ۵ میلیون دوز دیگر باقی مانده تا وعده ۲۰ میلیونی که برای واردات واکسنکروناداده بودیم محقق شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با ابراز امیدواری از واردات ۵ میلیون دوز دیگر واکسنکروناتا یک هفته دیگر، تصریح کرد: پس از اینکه فرآیند وارد کردن ۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا توسط هلال احمر در شهریور به پایان برسد، در فواصل زمانی معین ۷۰ میلیون دوز دیگر واکسن طی دو ماه آینده وارد خواهیم کرد.

همتی با اشاره به کمک‌های خوب وزارت امورخارجه و بانک مرکزی و همچنین تاکید رئیس جمهور برای واردات واکسن افزود: از این ۷۰ میلیون دوز واکسن وارداتی ۱۰ میلیون مخصوص سنین ۱۲ تا ۱۸ سال است تا دانش آموزان نیز در مقابلکروناایمن شوند.

وی با اعلام اینکه تمام اطلاعات برای واردات واکسن‏‌ های مناسب برای گروه سنی زیر ۱۸ سال آماده و تحویل سازمان غذا و دارو شده است، تصریح کرد: در صورت تأیید این سازمان و صدور مجوز، با واردات یکی از این دو واکسنسوبرانا۲یاسینوفارمدر مهرماه، واکسیناسیون گروه سنی زیر ۱۸ سال آغاز می‌ شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24