Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

امیدواریم واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا دو هفته ای به اتمام برسد معاون بهداشت وزارت بهداشت، با اشاره به همراهی های بی شائبه دستگاه های مختلف از جمله سپاه، ارتش، بسیج و شهرداری و همچنین ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در دوران مبارزه با بیماری کرونا، اظهار داشت...

رییسی: مراکز شبانه روزی تزیق واکسن کرونا افزایش یافته

بورس24 : رییسی از آغاز طرح واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا با گسترش مراکز شبانه روزی خبر داد و گفت: امیدواریم روند واکسیناسیون این افراد طی ۱۰ روز تا ۲ هفته به اتمام برسد.

مرکز واکسیناسیون تجمیعی مصلی تهران با حضورمعاون بهداشت وزارت بهداشت، جانشین قرارگاه پدافند زیستی و مقابله با کرونا سپاه محمد رسول الله، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران و شهردار منطقه ۷ تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وبدا، دکتر علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به همراهی های بی شائبه دستگاه های مختلف از جمله سپاه، ارتش، بسیج و شهرداری و همچنین ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در دوران مبارزه با بیماری کرونا، اظهار کرد: میدان مقابله با بحران کووید-۱۹ درس آموخته هایی داشت که باید مستند شود و در این مسیر رشادت های کادر درمان، به ویژه شهدای مدافع حرم نقشی ماندگار و الگویی تمام عیار در عرصه پاسداری از میهن است.

وی همچنین مهمترین راه پیشگیری از گسترش ویروس را واکسینه کردن و ایمنی جمعی دانست و گفت: راه اندازی مرکز واکسیناسیون مصلی  تهران در شتاب بخشیدن به روند واکسیناسیون بسیار موثر خواهد بود، چراکه این مرکز پتانسیل ارائه خدمات ۲۴ ساعته را دارد تا سهم عمده ای از واکسیناسیون تهران را پشتیبانی کند.

دکتر رییسی از آغاز طرح واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا با گسترش مراکز شبانه روزی خبر داد و گفت: امیدواریم روند واکسیناسیون این افراد طی ۱۰ روز تا ۲ هفته به اتمام برسد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24