Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس جمهوری آمریکا با ارسال پیامی برای مجمع عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در وین جریان دارد، بار دیگر ادعای تمایل واشنگتن برای بازگشت به توافق هسته‌ ای ایران را تکرار کرد...

بایدن ادعای تمایل واشنگتن برای بازگشت به برجام را تکرار کرد

بورس24 : رئیس جمهوری آمریکا با ارسال پیامی برای مجمع عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در وین جریان دارد، باردیگر ادعای تمایل واشنگتن برای بازگشت به توافق هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

به گزارش ایرنا، جو بایدن در پیام کتبی خود که روز دوشنبه (۲۹ شهریور ۱۴۰۰) از سوی نماینده این کشور در شصت و پنجمین نشست مجمع عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرائت شد، گفت: از تمام کشورها می‌خواهم که پروتکل الحاقی را به عنوان استاندارد جهانی در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای بپذیرند. در همین راستا ایالات متحده همچنان به دنبال بازگشت متقابل به توافق هسته‌ای ایران و خلع کامل سلاح هسته‌ای شبه جزیره کره است.

وی که اخیرا کشورش وارد پیمان امنیتی و پرحاشیه جدیدی با انگلیس و استرالیا شده و از منظر بسیاری کارشناسان، معاهده عدم اشاعه تسلیحات اتمی (ان‌پی‌تی) را زیر سوال برده است، ازتمام کشورهای شرکت کننده در نشست خواستتا پایبندی پایدار خود را بهپیمان ان‌پی‌تی دراجلاس پیش رو نشان دهند.

ادعای بازگشت بایدن به برجام در حالی تکرار می‌شود که او با گذشت۹ ماه از گرفتن قدرت در کاخ سفید به سیاست فشار حداکثری دولت قبل و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحده ادامه می‌ دهد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24