Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تهران هنوز نشان نداده که آیا مایل است، گفت‌ و گوها در وین را آغاز کند یا خیر یک مقام ارشد آمریکایی امروز پنجشنبه (۲۳ سپتامبر/ ۱ مهر) مدعی شده نشانه‌ ای از آمادگی ایران برای «بازگشت به برجام» وجود ندارد. خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی که اشاره‌ ای به نام او نشده نوشته...

یک مقام ارشد آمریکایی: پنجره احیای توافق هسته‌ ای هنوز باز است، اما...

بورس24 : یک مقام ارشد آمریکایی امروز پنجشنبه (۲۳ سپتامبر/ ۱ مهر) مدعی شده نشانه‌ ای از آمادگی ایران برای «بازگشت به برجام» وجود ندارد.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی که اشاره‌ ای به نام او نشده نوشته پنجره احیای توافق هسته‌ای هنوز باز است اما تهران هنوز نشان نداده که آیا مایل است گفت‌وگوها در وین را آغاز کند یا خیر و یا اینکه این گفت‌وگوها را از نقطه‌ای که در ماه ژوئن متوقف شد از سر خواهد گرفت یا نه.

این مقام آمریکایی گفته صبوری واشنگتن تا ابد ادامه نخواهد داشت. وی با وجود این، ضرب‌الاجلی برای این موضوع تعیین نکرده است.

مقام آمریکایی گفت: «ما هیچ چیزی نشنیده‌ایم... نه درباره تاریخ مذاکرات و نه درباره مقاصد ایران برای ادامه مذاکراتی که در وین آغاز شده است.»

او درباره ضرب‌الاجل مد نظر واشنگتن برای احیای مذاکرات وین گفته این مسئله به پیشرفت‌های فنی برنامه هسته‌ای ایران و قضاوت گسترده‌تر آمریکا و شریکانش درباره تمایل یا عدم تمایل ایران برای احیای برجام بستگی دارد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از همین مقام آمریکایی نقل کرده «هیچ نشانه‌ای» مبنی بر اینکه ایران آماده بازگشت به توافق هسته‌ای است وجود ندارد.

مقام آمریکایی گفته است: «اگر به زودی به گفت‌وگوها برنگردیم به نقطه‌ای می‌رسیم که پیشرفت‌های هسته‌ای ایران بر اینکه آیا برجام هنوز هم موثر است یا نه مستقیماً اثرگذار خواهد داد. ممکن است ما به این جمع‌بندی برسیم که ایران مسیر متفاوتی را دنبال می‌کند و آنگاه مجبور خواهیم بود بر همین اساس اقدام کنیم.»

منبع: فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24