Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در پی تغییر اولویت‌های خود و تمرکز بر مقوله توسعه و آموزش، به شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس تغییر نام داد.

تغییر چهره شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس

بورس24 : شرکت "اطلاع‌رسانی و خدمات بورس" در پی تغییر اولویت‌های خود و تمرکز بر مقوله توسعه و آموزش، به شرکت "توسعه مدیریت و آموزش بورس" تغییر نام داد.

در پی تغییر نام شرکت، ماده مربوطه در اساسنامه اصلاح شد و ارایه خدمات تخصصی و مشاوره ای توسعه مدیریت و راهبری به سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر نهادها و شرکت‌های فعال در بازار سرمایه، در کنار برگزاری انواع آزمون‌های تخصصی، در دستور کار شرکت قرار گرفت.

همانطور که پیشتر نیز اعلام شده بود، با اهمیت یافتن بیش از پیش بازار سرمایه در فضای کشور و افزایش اقبال عمومی مردم به این بازار، شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس در دور جدید مدیریتی خود در کنار ارائه خدمات توسعه مدیریت به سازمان و سایر ارکان، آموزش و فرهنگ‌سازی گسترده در سطح جامعه را در اولویت اصلی کار خود قرار داده و با برنامه‌ای جامع و مدون، همسو با جهت‌گیری سازمان بورس و اوراق بهادار، در این مسیر گام برمی‌دارد.

در همین راستا مقرر شده علاوه بر برنامه‌های پیشین شرکت در حوزه آموزش، سطح اثرگذاری و پیام رسانی به مخاطبان بازار سرمایه در سطوح مختلف ارتقا یابد. همچنین برنامه‌های جدی در دست اجرا است تا از طرق مختلف نظیر پلتفرم تعاملی آموزش آنلاین، طراحی بازی‌های متنوع با مفاهیم توسعه سواد مالی، بهره‌برداری گسترده از فضای مجازی، رسانه‌های جمعی و مجموعه متنوعی از کانال‌ها و ابزارهای دیگر، پیام‌های آموزشی در سطوح مختلف به سرمایه‌گذاران و متقاضیان سرمایه‌گذاری منتقل شود.

امید می‌رود با برنامه‌های در دست اجرا و تمرکز بر مبحث آموزش، شاهد ارتقای سوادمالی در کشور باشیم.

منبع : روابط عمومی توسعه مدیریت و آموزش بورس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24