Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

پنجره دیپلماسی هرگز بسته نخواهد شد نماینده آمریکا در امور ایران که در جمع خبرنگاران و پس از پایان سفر به اروپا و منطقه غرب آسیا صحبت می‌ کرد گفت، که بی صبری درباره عدم برگزاری گفتگو‌ها (برای احیای برجام) در حال افزایش است. وی اضافه کرد: ما همچنان...

رابرت مالی: بی صبری درباره عدم برگزاری گفتگو‌ها برای احیای برجام در حال افزایش است

بورس24 : «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران گفت که تمامی متحدات و شرکا «نگرانی عمیق و فزاینده‌ای درباره سرعت و جهت پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران» دارند.

وی که در جمع خبرنگاران و پس از پایان سفر به اروپا و منطقه غرب آسیا صحبت می‌کرد گفت که بی صبری درباره عدم برگزاری گفت‌وگوها (برای احیای برجام) در حال افزایش است.

مالی ادامه داد: «در این نقطه، یافتن توضیح منطقی برای علت طولانی شدن (بازگشت ایران به مذاکرات) دشوار است».

نماینده آمریکا در امور ایران اضافه کرد: «پنجره دیپلماسی هرگز بسته نخواهد شد و ما همچنان به پیگیری دیپلماسی حتی در صورتی که پیگیری دیگر گام‌ها ضروری شود، ادامه خواهیم داد».

این مقام آمریکایی البته اضافه کرد این موضوع بدان معنا نیست که پنجره احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) برای همیشه باز خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «ما در این باره که اگر ایران به گفت‌وگوهای وین بازنگردد، زیاد فکر کرده‌ایم. ما ایده‌هایی داریم و درباره آنها با شرکا در خصوص اینکه چه کارهایی درصورت از سرگرفته نشدن گفت‌وگوها باید انجام شود، گفت‌وگو کرده‌ایم».

رابرت مالی اضافه کرد: «از دیدگاه دولت، برجام پایان تعامل دیپلماتیک نبوده، این آغاز مسیری برای تعامل دیپلماتیک جامع‌تر است».

نماینده آمریکا در امور ایران اضافه کرد: «برجام باید سکویی برای کمک به بازگشایی در برای مذاکرات بیشتری، دیپلماسی بیشتر برای حل اختلافات با ایران باشد».

وی بار دیگر از ارائه هرگونه جدول زمانی در این باره که پنجره احیای برجام تا چه زمانی باز خواهد ماند، خودداری کرده و گفت که نمی‌تواند گمانه‌زنی کند چه موقعی، زمان آن فرا می‌رسد که مزایای احیای برجام قابل بازیابی نخواهد بود.

مالی درباره نشست روز چهارشنبه «باقری کنی» با «انریکه مورا» گفت: «این نشست جایگزینی برای گفت‌وگوها در وین نیست».

منبع خبر: فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24