Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

پیش‌بینی تداوم روند نزولی شاخص با توجه به اطلاعات در دسترس فعلی می‌باشد و در صورت انتشار اخبار جدید و تغییر در روند عرضه و تقاضا به ویژه در بازار ارز، امکان تغییر روند شاخص کل و بازگشت آن به مدار صعود نیز وجود خواهد داشت...

منفی در مثبت بورس!!

بورس24 : طی بازار امروز با توجه به افت مجدد نرخ کامودیتی ها در بازارهای جهانی و همچنین افزایش نگرانی‌ها از کاهش نرخ دلار در پی مذاکرات سیاسی ایران در خصوص برجام، شاخص کل نیز از همان ابتدا کار خود را با روندی نزولی آغاز نمود.

با این حال در نمادهای گروه خودرو و ساخت قطعات در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌ها از افزایش نرخ خودرو و در نمادهای گروه بانکی با توجه به افزایش سودآوری این گروه در صورت رفع تحریم‌ها، معاملات ابتدا به صورتی متعادل ولی در بازه‌های مثبت آغاز شد که این موضوع خود باعث آغاز به کار شاخص قیمت هم وزن در بازه‌های مثبت بود.

حال با توجه به روند عرضه و تقاضا به ویژه در نیمه دوم معاملات امروز و تداوم تأثیر اخبار منتشره در خصوص مذاکرات طی روزهای آتی و احتمالاً به دنبال آن ریزش بیشتر قیمت دلار در بازار ارز، برای فردا نیز می‌توان انتظار افزایش حضور سرمایه‌گذاران و سهامداران در عرضه‌ها به ویژه در نمادهای کامودیتی محور را داشت که نتیجه آن تداوم روند نزولی شاخص کل خواهد بود.

البته با توجه به تأثیر مثبت این اخبار بر نمادهای گروه بانکی و تشکیل صف‌های خرید در این گروه طی ساعات پایانی بازار امروز، احتمالاً شاخص قیمت هم وزن در ابتدا کار خود را با روندی صعودی آغاز نماید اما همچون امروز با افزایش حجم معاملات در نمادهای منفی، می‌توان کلیت این شاخص را نیز نزولی متصور شد.

البته ذکر این نکته نیز لازم است که پیش‌بینی تداوم روند نزولی شاخص با توجه به اطلاعات در دسترس فعلی می‌باشد و در صورت انتشار اخبار جدید و تغییر در روند عرضه و تقاضا به ویژه در بازار ارز، امکان تغییر روند شاخص کل و بازگشت آن به مدار صعود نیز وجود خواهد داشت.

برای مشاهده چشم انداز بازار فردا اینجا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24