Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حجت الله انصاری مدیرعامل : اواخر آذرماه پذیره‌نویسی صندوق مختلط قابل معامله گنبد مینا دماوند به عنوان چهارمین صندوق شرکت انجام خواهد شد که با پذیره نویسی این صندوق به دارایی‌های تحت مدیریت تامین سرمایه افزوده شده و از طرفی با افزایش دریافت کارمزد ، درآمدهای شرکت نیز افزایش می‌یابد...

مخابره رویدادهای مثبت از «تماوند»

بورس24 : تامین سرمایه دماوند در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک بیمه کیش موسوم به اینوکس 2021 از برنامه های خود رونمایی کرد، این شرکت به زودی افزایش سرمایه می دهد. مجوز پذیره نویسی و افزایش سقف "تماوند"نیز در گرو سازمان بورس خواهد بود.

حجت الله انصاری مدیر عامل تامین سرمایه دماوند در حاشیه برگزاری کیش اینوکس در جمع خبرنگاران گفت : "تماوند " با مشارکت ۳۰ درصدی مردم با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومان تاسیس شد و با گذشت حدود دو سال ، فعالیت شرکت  در جایگاه مناسبی قرار گرفته است.

وی در خصوص روش های تامین مالی در بازار گفت: تامین مالی،  از طریق انتشار ابزارهای مالی و انواع اوراق بدهی، امکان پذیر است، اوراق مشارکت،  صکوک، مرابحه  و ... ابزارهای تأمین مالی هستند و خریداران اوراق ، حقیقی و حقوقی هستند.تامین سرمایه در بازار سرمایه از طریق ، سرمایه گذاری سرمایه گذاران و انتشار اوراق انجام می‌شود.

به گفته وی، در سال های گذشته با توجه به مسائلی که در بازار سرمایه داشتیم رویکرد تامین مالی تغییر کرده و نقش بازار سرمایه در تامین مالی در سال های اخیر بیشتر شده  است.همچنین رویکرد این است که این نقش بیشتر و پر رنگ تر شود.  در سال جاری نیز تاکنون این سهم از تامین مالی توسط بازار سرمایه،  ۱۰ درصد بوده است.

انصاری گفت: رویکرد سازمان در اعطای مجوز برای تاسیس تامین سرمایه های جدید، حضور پررنگ تامین سرمایه ها را بیشتر می‌کند."تماوند" در بخش شرکتی  ۳۲۰۰ میلیار تومان تامین مالی داشته و در سال جاری، در بین تامین سرمایه ها رتبه اول را کسب کرده است. همچنین از ابتدای سال، ۳۴۰۰ میلیارد تومان منابع جذب شده در "تماوند" است و سرعت رشد جذب منابع  قابل ملاحظه خواهد بود.

افزایش سرمایه می‌دهیم‌

وی در خصوص افزایش سرمایه این تامین سرمایه گفت: با توجه به الزام سازمان بورس باید تامین سرمایه ها تا سال ۱۴۰۱ به سرمایه هزار میلیارد تومان برسند، بر همین اساس تامین سرمایه دماوند نیز افزایش سرمایه ای در دستور کار دارد.

وی گفت: سهامداران عمده توسعه شرکت های زیر مجموعه‌ از جمله تأمین سرمایه دماوند را در دستور کار قرار دادند و یک دلیل دیگر برای افزایش سرمایه برنامه‌های توسعه سهامداران عمده خواهد بود.

به گفته وی، این افزایش سرمایه توان مالی و توان پذیرش تعهدات و کفایت سرمایه شرکت را افزایش می دهد تا شرکت بتواند تامین مالی بیشتری برای شرکت‌ها داشته باشد.

یک پذیره نویسی مهم در آذر ماه

انصاری گفت: اواخر آذرماه پذیره‌نویسی صندوق مختلط قابل معامله گنبد مینا دماوند به عنوان چهارمین صندوق شرکت  انجام خواهد شد که با پذیره نویسی این صندوق به دارایی‌های تحت مدیریت تامین سرمایه افزوده شده و از طرفی با افزایش دریافت کارمزد ، درآمدهای شرکت نیز افزایش می‌یابد.

مدیر عامل تامین سرمایه دماوند گفت: صندوق سپید دماوند در حال دریافت افزایش سقف از ۳ به ۱۰ هزار میلیارد تومان است که در حال اخذ مجوز از سازمان هستیم، همچنین درخواست موافقت اصولی یک صندوق با درآمد ثابت صدور و ابطالی به سازمان بورس ارائه شده و منتظر نظر سازمان و دریافت مجوز هستیم.

گالری تصاویر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24