Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

گزارش بالاترین آمار فوتی روزانه در ۹ ماه گذشته به گزارش رویترز، سه نفر از این افراد آلوده، به ترتیب در ۲۶ و ۲۷ نوامبر از یک سفر کاری به آفریقای جنوبی بازگشته بودند و نفر چهارم یکی از اعضای خانواده...

بحران کرونا در آلمان

بورس24 : اداره بهداشت عمومی ایالت «بادن-وورتمبرگ» اعلام کرد که نتیجه آزمایش نوع اومیکرون کووید-۱۹ روی چهار نفر در جنوب آلمان، با وجود اینکه علیه ویروس کرونا به طور کامل واکسینه شده بودند، مثبت شده است.  

به گزارش رویترز، سه نفر از این افراد آلوده، به ترتیب در ۲۶ و ۲۷ نوامبر از یک سفر کاری به آفریقای جنوبی بازگشته بودند و نفر چهارم یکی از اعضای خانواده یکی از این افراد است. هر چهار نفر علائم متوسطی از ابتلا به سویه جدید کرونا را نشان دادند. 

بر اساس این گزارش، همچنین آلمان امروز چهارشنبه بالاترین تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را از اواسط فوریه گزارش کرد.

بیمارستان‌ های آلمان هشدار دادند که تا کریسمس احتمالا ۶ هزار فرد مبتلا به کرونا تحت مراقبت‌های ویژه قرار می گیرند که این میزان بالاتر از پیک بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان در زمستان سال گذشته است.

موسسه «روبرت کُخ»، سازمان دولتی بیماری‌های عفونی آلمان، روز چهارشنبه ۶۷ هزار و ۱۸۶ مورد جدید ابتلا به کرونا را گزارش کرد که ۳۰۲ مورد بیشتر از یک هفته قبل است. همچنین ۴۴۶ مورد مرگ ناشی از این بیماری را اعلام کرد که بالاترین رقم روزانه از ۱۸ فوریه تاکنون بوده است؛ به این ترتیب تعداد کل قربانیان کرونا در این کشور به ۱۰۱ هزار و ۷۹۰ نفر رسیده است.

با این حال، این نرخ هفت روزه ابتلا به کرونا در هر ۱۰۰ هزار نفر برای دومین روز کاهش یافت و از ۴۵۲.۲ نفر در روز سه شنبه به ۴۴۲.۹ نفر رسید. دولت‌های فدرال و منطقه‌ای آلمان دیروز سه‌شنبه توافق کردند تا برای مقابله با موج چهارم کووید-۱۹ اقداماتی را از جمله تشدید کمپین واکسیناسیون و محدود کردن تماس، به‌ ویژه برای افراد واکسینه نشده انجام دهند.

این رهبران که قبلاً توسط محققان به دلیل دیر اقدام کردن مورد انتقاد قرار گرفته بودند، موافقت کردند که تصمیمات قاطعی را در روز پنجشنبه در مورد پیشنهادهایی مانند اجبار مشتریان به نشان دادن مدرک واکسیناسیون یا بهبودی از کرونا برای ورود در مغازه ها و محدود کردن تعداد مشارکت افراد در رویدادهای بزرگ اتخاذ کنند.

گرنوت مارکس، رییس انجمن مراقبت های ویژه و اورژانس آلمان، هشدار داد که صرف نظر از اقداماتی که مقامات آلمانی برای مقابله با موج چهارم کرونا انجام می دهند، احتمالا ۶ هزار نفر تا کریسمس بر اثر ابتلا به کرونا در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان های این کشور بستری می شوند.

این رقم در مقایسه با بالاترین رقم قبلی پنج هزار و ۷۴۵ بیمار کرونایی که در روز سوم ژانویه سال قبل در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های این کشور بستری بودند، بسیار بیشتر است. آلمان همچنین به دلیل کمبود کادر پرستاری تخت‌های کمتری در حال حاضر دارد.

مارکس به تلویزیون ZDF گفت: وضعیت واقعاً به طور فزاینده‌ای تنگ‌تر می‌شود و از دولت خواست تا یک قرنطینه موقت را در نظر بگیرد تا بتوانند کلینیک ها را از فروپاشی نجات دهند.

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24