Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین، در نشست هم اندیشی مدیران در استان فارس با اشاره به طرح تحول بانک در سال های اخیر گفت: طرح تحول بانک از سال 96 به صورت جدی آغاز و با تبیین نقشه راه جامعی اجرا شد. اقتدار مدیران ارشد بانک و توانمندی و تلاش منابع انسانی باعث شد که اهداف طی این سال ها به تحقق برسد و تاثیرات شگرفی در این دوره داشته است...

موفقیت سازمان در گرو فعالیت های تیمی است

بورس24 : معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین، در نشست هم اندیشی مدیران در استان فارس با اشاره به طرح تحول بانک در سال های اخیر گفت: طرح تحول بانک از سال 96 به صورت جدی آغاز و با تبیین نقشه راه جامعی اجرا شد. اقتدار مدیران ارشد بانک و توانمندی و تلاش منابع انسانی باعث شد که اهداف طی این سال ها به تحقق برسد و تاثیرات شگرفی در این دوره داشته است.

مهران سواد کوهی معاون طرح و برنامه این بانک در خصوص تغییرات ایجاد شده در بانک ایران زمین گفت: براساس مدل های تحول، تغییراتی که در بانک ایجاد شده است تغییرات بنیادی است.

او ادامه داد: تغییرات بنیادی یعنی تغییرات عمده ای که به بانک، سازمان، نهادسازی، فرآیند و ساختاری ارائه می کند که این تحولات باعث می شود تغییرات دوره بعد سریع تر صورت گیرد.

وی افزود: در طرح تحول به سامانه شعب، بهبود ترکیب منابع، نرخ موثر، بهای تمام شده و اصلاح ساختار دقت و برنامه ریزی شد و نهایتاً همه این موارد در سطوح مختلف ارائه و همراه با آن حوزه های کسب وکاری بانکداری شرکتی و بانکدار ی دیجیتال نیز راه اندازی شد.

سوادکوهی تعریف مفهوم ارزش مشتری را در طرح تحول پراهمیت بیان کرد و گفت: ارزش مشتری همان مشتری محوری است که همه موارد پیرامون آن طراحی و برنامه ریزی می شود. 

سوادکوهی گفت: ما با تدبیر مدیران توانستیم موضوع ارزش مشتری و تفاوت نحوه ارائه خدمات و رفتار با هر مشتری را مصوب و اجرایی کنیم که مزیت رقابتی محوری ما خواهد بود.

معاون طرح و برنامه تصمیم گیری جمعی و حرکت تیمی را تنها دلیل موفقیت بانک ایران زمین دانست و افزود: اقتدار مدیریتی، انسجام تیمی و سعی و تلاش همکاران و توانایی هایشان در حوزه منابع انسانی، مدیریت و تیم سازی کلید رسیدن به این موفقیت بوده است که رسیدن به آن را برای سایر رقبا بسیار سخت می کند. ما محوریت سازمان چابک و یادگیرنده را براساس فعالیت تیمی برنامه ریزی کرده ایم.

گفتنی است، این نشست هم اندیشی در استان فارس با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24