Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در همایش تجلیل از خیران مدرسه ساز و فعالان اقتصادی که در این عرصه تلاش چشمگیر داشتند، از صنایع مس باهنر از شرکت های تابعه صدر تامین وابسته به شستا نیز تقدیر به عمل آمد...

تجلیل از مس شهید باهنر به عنوان فعال اقتصادی در عرصه مدرسه سازی

بورس24 : در همایش تجلیل از خیران مدرسه ساز و فعالان اقتصادی که دراین عرصه تلاش چشمگیر داشتند از صنایع مس باهنر از شرکتهای تابعه صدرتامین وابسته به شستا نیز تقدیر به عمل آمد.

جدول

در این مراسم که با حضور وزیر آموزش وپرورش درسالن همایش های مدرسه اتاق بازرگانی برگزار شد جمعی از مقامات، ازجمله آقایان زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش مجلس ، حسن پور نماینده مردم شهرستانهای سیرجان و بردسیر و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی نیز حضور داشتند که با تجلیل از خیًران فعال در عرصه مدرسه‌سازی بر اهمیت این امر مقدس تاکید شد.

وزیر آموزش و پرورش در این مراسم، مدرسه سازی را کاری بی بدیل و ارزشمند دانست و گفت: خیران مدرسه ساز، ظرفیت ارزشمندی در رفع کمبود فضاهای آموزشی هستند.

وی با بیان این که امروز با افتخار در خدمت شما خیّران گرانقدر هستم، خاطرنشان کرد: اگر مجمع خیّران مدرسه ساز نبود، مشکلات زیادی در آموزش و پرورش و بدنبال آن در سطح جامعه داشتیم.

نوری بیان کرد: اگر بخواهیم به شاخص های اجتماعی و توسعه انسانی برسیم، باید به «مهارت آموزی» بیشتر توجه شود. وی گفت: مطابق برنامه ششم توسعه ۵۰ درصد دانش آموزان باید به تحصیل در رشته‌های کاردانش و فنی حرفه ای، ترغیب شوند و این درحالیست که اکنون این میزان تنها ۳۵ درصد است.

شایان ذکر است، مس باهنر از شرکتهای تابعه صدرتامین وابسته به شستا بعنوان معین اقتصادی شهر راین در استان کرمان علاوه بر اقدامات متعدد اقتصادی، فرهنگی و آموزشی، ساخت مدرسه ۶ کلاسه ای از محل مسئولیتهای اجتماعی مصوب مجمع را با همکاری و مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان و اتاق بازرگانی کرمان در شهر راین به انجام رسانده که قرار است بصورت رسمی در ایام‌الله دهه فجر سال جاری افتتاح گردد.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24