Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وزیر خارجه روسیه ضمن ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: ایران در همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی باید جدی تر عمل کند.

اظهارنظر جدید لاوروف درباره وضعیت مذاکرات هسته‌ای ایران

بورس24 : وزیر خارجه روسیه ضمن ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: ایران در همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی باید جدی تر عمل کند.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری امروز خود پیرامون نتایج سال 2021 برای این کشور در مورد مسائل مختلف دارای اهمیت برای سیاست خارجی روسیه صحبت کرد.

اسپوتنیک گزارش داد، سرگئی لاوروف درباره وضعیت مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: پیشرفت در مذاکرات هسته ای با ایران وجود دارد و امیدواریم به زودی به توافق برسیم.

وزیر خارجه روسیه همچنین افزود: ایران در همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی باید جدی تر عمل کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با انتقاد از عملکرد ناتو و تحریک اوکراین گفت: ناتو به طور غیرطبیعی اوکراین و کشورهای اسکاندیناوی را به صفوف خود می کشاند. کشورهای غربی به گسترش تنش کمک می کنند، پتانسیل درگیری در جهان در حال افزایش است.

لاوروف با تاکید بر افزایش پتانسیل درگیری در جهان گفت: اوضاع رو به بهبود نیست، پتانسیل مناقشه (در جهان) در حال افزایش است. همکاران غربی به طور قابل توحهی به چنین روند منفی تحولات کمک می کنند، آنها روند تخریب ساختار روابط بین المللی را در پیش گرفته اند، ساختاری که مبتنی بر منشور سازمان ملل متحد است، و آنها روند جایگزینی حقوق بین الملل با قوائد خود را در پیش گرفته اند.

منبع خبر: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24