Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معامله‌گران معمولا با عضویت در کانال افراد مشهور با سیگنال‌های آنها اقدام به خرید و فروش می‌کنند. علت اصلی این رفتار نداشتن دانش و تجربه‌ی کافی برای خرید و فروش سهام و نداشتن راهی برای پیدا کردن فرصت های مناسب سرمایه گذاری است...

یک معامله بورسی پرسود با استفاده از اطلاعات کل کانال های تلگرام

شبکه‌های اجتماعی  از پدیده‌های نوظهور در بازار سرمایه است. شبکه‌ اجتماعی روشی در دسترس و ساده برای معامله‌گران آماتور و تازه وارد به بورس برای خرید و فروش سهام است. معامله‌گران معمولا با عضویت در کانال افراد مشهور با سیگنال‌های آنها اقدام به خرید و فروش می‌کنند. علت اصلی این رفتار نداشتن دانش و تجربه‌ی کافی برای خرید و فروش سهام و نداشتن راهی برای پیدا کردن فرصت های مناسب سرمایه گذاری است.

با رشد تلگرام و توسعه بازار در کنار بسیاری از تحلیل­گران با سابقه و شناخته شده بازار بورس، افراد بی تجربه نیز وارد این حوزه شده‌اند و فعالیت جدی خود را در تلگرام آغاز کردند و بعضا با استقبال زیاد سهام­داران مواجه شدند. عملکرد این کانال ها کارنامه‌ی صاحبان آن است و بیشتر معامله گران سعی در منتشر کردن پست هایی دارند که کاربر را به سمت یک معامله درست هدایت کند تا توجه کاربران را جلب کرده و جامعه مخاطبین خود را افزایش دهند.

 از این رو فرصت‌های خوبی بعضا در شبکه اجتماعی منتشر می شود که گروهی از مردم را آگاه می کند اما در کنار این، تعدادی کانال نیز توسط معامله‌گران غیر حرفه‌ای ایجاد می شوند که بعضا منجر به ضرر و زیان معامله‌گران می شود. فلذا تشخیص معامله‌گران حرفه‌ای و با عملکرد مناسب برای جلوگیری از ضرر، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

چرا باید عملکرد کانال های تلگرامی را بدانیم؟

پس شبکه اجتماعی یک منبع بسیار ارزشمند برای معامله در بورس است، اما باید به درستی از آن استفاده کرد. به بیانی دیگر برای استفاده از این منبع باید شناخت بسیار خوبی روی تمامی کانال‌های تلگرامی در طول زمان داشت تا بتوان پیام حاوی اطلاعات درست را از نادرست تفکیک کرد. به طور مثال تعداد زیادی از این کانال‌ها و گروه‌های بورسی دارای هویت شناخته شده‌ای نیستند و مشخص نیست چه افرادی با چه دانش و تخصصی در حال معرفی سهام هستند و چه بسیار از سرمایه‌گذارانی بوده‌اند که با تبعیت از این کانال‌های ناشناخته ضررهای زیادی را متحمل شده‌اند. لذا بررسی عملکرد کانال بورسی می‌تواند دید خوبی به سهامداران برای تبعیت از کانال تلگرامی بورسی بدهد و آن‌ها از ضررهای جبران ناپذیر دور کند.

بنابراین اگر بتوان کانال‌های خوب و پربازده را از کانال‌هایی که بازدهی مناسبی ندارند و سهم‌های خوبی را برای خرید معرفی نمی‌کنند مجزا کرد، کار برای کسانی که می‌خواهند با یک تحلیلگر خرید و فروش کنند بسیار راحت خواهد شد. به عبارت دیگر اگر بتوان یک پروفایل کاری برای هر کانال داشت که میزان معتبر بودن هر کانال را مشخص نماید و در کنار آن نیز فرصت‌های معرفی شده توسط هر کانال را در معرض دید قرار دهد تا حد زیادی این مشکل مرتفع خواهد شد. نکته مهم بعدی که در استفاده از شبکه اجتماعی را به عنوان یک منبع ارزشمند در نظر گرفت دنبال کردن تمامی محتوای کانال ها است. برای اینکه بتوانید معامله خوبی داشته باشید باید همه کانال ها را در 24 ساعت رصد کنید که این امر بسیار وقت گیر و گاها نشدنی است زیرا کانال ها ممکن است بعضی از پست های خود را پاک کنند.

به طور خلاصه برای استفاده صحیح از تلگرام برای یک معامله پر سود باید: عملکرد کانال های تلگرامی را درنظر داشته باشیم و تمامی پیام های کانال را در طول زمان تحلیل کنیم. ولی: این کار زمان زیادی میخواهد بعلاوه می بایست در تعداد زیادی کانال تلگرامی عضو شد که رصد تمامی پیام های آن در طول زمان تقریبا امری ناممکن است.

چگونه بهترین کانال های بورسی تلگرام را بیابیم؟

همانطور که در بالا گفتیم، یکی از چیز‌هایی که اغلب فعالان بازار سرمایه می‌خواهند بدانند این است که کدام کانال بورسی تحلیل‌ها و سهم‌های بهتری برای خرید معرفی می‌کند و بازدهی سبد پیشنهادی این کانال چقدر است؟

سامانه هوشمند سهمتو با استفاده هوش مصنوعی، کانال‌های بورسی تلگرام را بر اساس بازدهی ماهانه سبد پیشنهادی کانال رتبه‌بندی می‌کند. سهمتو پیام‌های تمام کانال‌های بورسی را جمع‌آوری می‌کند و با استفاده از هوش مصنوعی سیگنال‌های خرید و فروش هر کانال را شناسایی می‌کند و بازدهی سبد سهامی که هر کانال معرفی کرده را محاسبه می‌کند و بر اساس پارامترهایی مثل بازدهی ماهانه سبد پیشنهادی کانال، قدرت تحلیلگر و میزان ریسکی که تحلیلگر برای سیگنال‌های خود ارائه می‌کند، آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کند.

1

برای دسترسی به بهترین کانال‌های بورسی تلگرام کافیست به صفحه برترین تریدرها در سایت سهمتو بروید.

چگونه از میان انبوه پیام های کانال‌ها یک سهم عالی پیدا کنیم؟

بیش از هفتصد سهام بورسی در بازار بورس ایران وجود دارند، همین موضوع انتخاب یک سبد سهام مناسب برای سرمایه‌گذاری را به کار سختی تبدیل می‌کند. اگر شما فرد با تجربه‌ای نباشید شناسایی سهمی که از نظر بنیادی یا از لحاظ تکنیکالی برای خرید جذابیت داشته باشد یا به عبارت ساده‌تر سهم کم ریسکی برای سرمایه‌گذاری باشد، کار دشواری خواهد بود. سامانه سهمتو با استفاده از هوش مصنوعی کار را برای شناسایی یک فرصت خرید یا فروصت فروش سهم مناسب را با استفاده از انبوهی از پیام های کانال های رتبه بندی شده تلگرام آسان کرده است.

2

سهمتو تمام اخبار و اطلاعات و تحلیل‌هایی که در مورد یک سهم در کانال‌های بورسی تلگرام منتشر شده است را به شما نمایش می‌دهد و بر اساس سیگنال‌های خرید و فروشی که توسط تحلیلگران کانال‌های بورسی ارائه شده است به شما می‌گوید که آیا سهم مورد نظر الان در وضعیت خرید قرار دارد یا فروش. پس برای اطلاعات از وضعیت یک نماد بورسی میتوانید به صفحه آن نماد در سهمتو مراجعه کنید. همچنین در بخش سیگنال‌های سهمتو، می‌توانید 5 سهم برتر از نگاه تحلیلگران کانال‌های بورسی که بر اساس جذابیت خرید معرفی شده‌اند را مشاهده کنید و سپس بر اساس تحلیل خودتان برای خرید یا فروش تصمیم‌گیری کنید.

با همه این تفاسیر انتخاب یک سبد مطمئن و سودآور بسیار کار سختی است و شما نباید از این موضوع غافل شوید که هر سهم بدی که شما انتخاب کنید در آینده چیزی جز ضرر و زیان عاید شما نخواهد کرد. پس قبل از اینکه اقدام به خرید و فروش سهمی کنید تمام اخبار و اطلاعات و تحلیل‌هایی که در مورد سهم بیان شده را مطالعه کنید و در آخر بهترین تصمیم را برای سرمایه‌گذاری بگیرید.

عملکرد سیگنال‌های برتر سهمتو چگونه است؟

احتمالا این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که آیا نمادهای بورسی که سهمتو از سیگنال‌‌های کانال‌های بورسی معرفی می‌کند بازدهی مناسبی دارد یا خیر؟

با بررسی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که سهم‌های معرفی شده توسط سهمتو معمولا در کوتاه مدت سود مناسبی را به سرمایه‌گذار می‌رساند. در عکس زیر می‌توانید بازدهی سهم‌های معرفی شده توسط سهمتو را مشاهده کنید. زمان فروش سهم‌ها یک هفته بعد از آمدن سهم در صفحه سیگنال‌ها در نظر گرفته شده است.

3

سهمتو صرفا پیام های شبکه اجتماعی را جمع آوری و تحلیل می کند و هیچگونه مسئولیتی درمورد نماد های معرفی شده ندارد. سهمتو به عنوان یک پلتفرم تحلیل بازار هیچ گونه داده ای از محتوای شبکه اجتماعی اضافه یا کم نمیکند و الگوریتم های هوش مصنوعی سهمتو فقط برمبنای نظر کانال های تلگرامی تحلیل می کنند. مشخصات هر نماد از قبیل جذابیت خرید و فروش، ریسک سرمایه گذاری و شاخص ترس و طمع همگی براساس محتوای پیام های منتشر شده راجع به یک نماد و اعتبار کانال های منتشر کننده، فرکانس انتشار پیام، تازگی پیام ها و دیگر پارامترها  محاسبه شده و در طول روز نمادها رتبه بندی می شوند. بالاترین رتبه نمادها براساس جذابیت خرید در صفحه سیگنال ها معرفی می شوند.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24