Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

طی مجمع روز گذشته، اعضای هیات مدیره شرکت پلی اکریل ایران انتخاب و معرفی شدند.

انتخاب اعضای هیات مدیره «شپلی»

بورس24 : با توجه به انتشار آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده (نوبت اول) صاحبان سهام شرکت پلی اکریل ایران (سهامی عام) مورخ 22/08/1400 با دستور جلسه تعیین اعضاء هیئت‌مدیره، این جلسه به دلیل عدم حضور تعداد لازم سهامداران به حدنصاب نرسید و تشکیل نشد.

متعاقباً آگهی دعوت مجمع مذکور برای نوبت دوم جهت تشکیل در تاریخ 25/09/1400 انتشار یافت که بنا بر دستور قضایی صادره از مقام محترم دادستان اصفهان تشکیل آن به مدت یک ماه به تعویق افتاد.

لذا مجدداً هیئت‌مدیره شرکت پلی اکریل ایران (شپلی) نسبت به انتشار آگهی دعوت مجمع سهامداران جهت تشکیل در تاریخ 26/10/1400 در روزنامه‌های نسل فردا و دنیای اقتصاد و سامانه کدال بورس اقدام نمود.

فرایند جلسه مجمع مورد اشاره در محل کارخانه شرکت پلی اکریل ایران در روز یکشنبه از ساعت 14 مورخ 26/10/1400 با حضور مقامات شهرستان مبارکه و حافظ و امین اموال، منصوب دادستان استان اصفهان و همچنین نماینده شرکت فرابورس ایران و حسابرس و بازرس قانونی شرکت با 632/45 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی شرکت شروع و تشکیل گردید.

زرفشانی سهامدار حقیقی شرکت، به‌عنوان رئیس مجمع و احمدرضا ناظر به نمایندگی از شرکت‌های خدمات بندری پلی اکریل ماهشهر و تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی (دی ام تی) به‌عنوان ناظر و علی محمودی به نمایندگی از شرکت الیاف زاینده‌رود به‌عنوان ناظر و همچنین محمود فاریابی به‌عنوان دبیر مجمع انتخاب  شدند.

با قبول سمت هیئت‌رئیسه و اعلام رسمیت جلسه توسط رئیس مجمع، دستور جلسه مبنی بر تعیین اعضای هیئت‌مدیره شرکت قرائت شد.

پس از درخواست عضویت در هیئت‌مدیره توسط اشخاص حقوقی و حقیقی سهامدار حاضر در مجمع و رعایت مفاد قانونی مربوطه رأی‌گیری به‌صورت کتبی انجام و اعضای هیئت‌مدیره از بین سهامداران حاضر در مجمع به مدت دو سال به ترتیب ذیل انتخاب گردیدند.

  1. آقای علیدوستی (سهامدار حقیقی)
  2. شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی (سهامی عام)
  3. شرکت خدمات بندری پلی اکریل ماهشهر (سهامی خاص)
  4. شرکت پتروصنعت اصفهان (سهامی خاص)
  5. شرکت الیاف زاینده رود (سهامی خاص)

همچنین به ترتیب تعاونی تولیدکنندگان فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل و آقای حسین عمادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

لازم به توضیح است جلسه مجمع از ابتدا تا پایان رأی‌گیری به‌صورت زنده و اختصاصی از طریق صفحه اختصاصی شرکت پلی اکریل ایران در اینستاگرم پخش شد.

در خاتمه جلسه نیز زرفشانی مدیرعامل شرکت پلی اکریل ایران نسبت به پاسخگویی به سؤالات سهامداران حاضر در جلسه و تشریح اقدامات صورت پذیرفته و چالش‌های پیش روی شرکت مبادرت نمود.

امید است پس از فراز و نشیب‌های فراوان و چالش‌های مدیریتی نزدیک به دو دهه در شرکت پلی اکریل ایران، تمهیدات مسئولان محترم دستگاه‌های قضایی و نظارتی و حضور سهامداران خصوصاً اشخاص حقیقی در تعیین مسیر سازنده این شرکت، هیئت‌مدیره جدید شرکت پلی اکریل ایران بتواند در راه اعتلای قطب صنعت نساجی کشور و بزرگ‌ترین تولیدکننده انحصاری محصولات الیاف اکریلیک و پلی استر در ایران و خاورمیانه گامی استوار و موثر برداشته و با رویکردی شفاف و پویا، نام بزرگ پلی اکریل ایران را همچنان در صنعت ایران سربلند و زنده نگاه دارد.

گالری تصاویر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24