Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس 24 : مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار ویدئوی توزیع شده در فضای مجازی که در آن مجید عشقی رئیس بورس شمار زیان دیدگان بورس را تنها 3.2 میلیون نفر عنوان کرده بود ، تکذیب کرد. محمد هادی سلیمی زاده اعلام کرد : در پی انتشار ویدئو تقطیع شده از جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مورخ ۲۱ دی مـاه ۱۴۰۰ بـا حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و همراهی برخی معاونین ایشان ، متاسفانه روایتی ناقص از اظهارات مجیـد عشقی ، ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویر کشیده شـده اسـت که موجبات آزردگی خاطر سهامداران و اهالی بازار سرمایه در شرایط حساس کنونی را فراهم آورده است.

مدیر روابط عمومی بورس : ویدئوی عشقی تقطیع شده است

بورس24 : مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار ویدئوی توزیع شده در فضای مجازی که در آن مجید عشقی رئیس بورس شمار زیان دیدگان بورس را تنها 3.2 میلیون نفر عنوان کرده بود ، تکذیب کرد.

محمد هادی سلیمی زاده اعلام کرد : در پی انتشار ویدئو تقطیع شده از جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مورخ ۲۱ دی مـاه ۱۴۰۰ بـا حضور وزیر  امور اقتصادی و دارایی و همراهی برخی معاونین ایشان ، متاسفانه روایتی ناقص از اظهارات مجیـد عشقی ، ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویر کشیده شـده اسـت که موجبات آزردگی خاطر سهامداران و اهالی بازار سرمایه در شرایط حساس کنونی را فراهم آورده است.

لذا بدین وسیله تقاضا می شـود ویدئـو کـامـل این نشست در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار گیرد تـا مـردم بـه خـصـوص سهامدارانی که در طول یکسال و نیم گذشته به خاطر نوسانات بازار سرمایه متحمـل زیان شده اند ، به صورت کامل در جریان مذاکرات صورت گرفته و مواضع مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه مذکور قرار گیرند.

لازم بـه توضیح است ، متاسفانه عملکـرد نادرسـت دولت قبل و برخی از مسئولین در ترغیـب عمـوم مردم به سرمایه گذاری مستقیم در بازار سرمایه ، زمینه ساز وارد آمدن آسیب جدى به سرمایه گذاران و اعتمـاد ارزشمند ایشان شـده است.

لیکن سازمان بورس و اوراق بهادار بنابر رسالت و وظیفه ذاتی خود همواره به دنبال صیانت از حقوق تمامی سرمایه گذاران و سهامدارن در بازار سرمایه بوده و در ادامه نیز از هیچ تلاشی برای حمایت از ایشان فروگذار نخواهد کرد.

گفتنی است ، در ویدئوی تقطیع شده مزبور مجید عشقی عنوان کرده بود که از سال 99 تعداد 6.7 میلیون نفر ورودی جدید بورس بوده اند که تعداد 3.2 میلیون نفر آن ها با سود خارج شده اند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24