Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ورزشکار ساواته کار مس باهنر قهرمان آسیا شد. سومین دوره مسابقات آسیایی ساواته ۲۰۲۲، در رشته های کنترلی (آسوت) و غیر کنترلی (کامبت)  به مدت سه روز به میزبانی داکا - بنگلادش برگزار شد که در پایان تیم ملی ساواته ایران، برای سومین دوره متوالی، از قهرمانی خود در آسیا دفاع و ضمن کسب جام قهرمانی، عنوان بهترین تیم قاره را از آن خود کرد...

تجلیل از ورزشکار مس باهنر دارنده مدال طلا و برنز آسیا ۲۰۲۲ در رشته ساواته 

بورس24 : در دیداری صمیمانه از سجاد علیخانی نژاد دارنده مدال طلا و برنز در دو رشته آزاد و کنترلی ساواته که با حضور مدیر عامل مس باهنر برگزار شد از این ورزشکار قدردانی به عمل آمد. 

ضیائی در این دیدار ضمن قدردانی از افتخار کسب شده توسط همکار ورزشکار این شرکت گفت: این افتخار و پیروزی نشان داد که می‌ توان با تکیه بر خدای متعال و بهره‌ گیری از دانش مهارت و اعتماد به نفس قله‌ های پیشرفت و ترقی را فتح نمود و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در میادین مختلف صنعتی، علمی و ورزشی به اهتزاز درآورد.

مدیر عامل مس باهنر با اشاره به شهادت دو عموی گرانقدر این ورزشکار افزود: قهرمانان واقعی شهیدان هستند که توانستند با گذشتن از جان خود عزت ابدی را برای ملت عزیز ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

ضیائی رسالت اصلی این شرکت را تولید محصولات با کیفیت، فروش، صادرات و افزایش بهره‌وری دانست و افزود : درعین حال این مجموعه در زمینه های ورزشی و فرهنگی نیز فعالیت های گسترده‌ای را انجام داده‌ که بحمدلله ثمربخش بوده اند.

سجاد علیخانی نژاد نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از حمایتهای مدیریت از فعالیتهای مختلف ورزشی شرکت، از همکاران خوددعوت کرد تا با استفاده از امکانات بوجود آمده در زمینه ورزش مس باهنر ، در گسترش روحیه نشاط و شادابی محیط کاری خود کوشا باشند. 

گفتنی است سومین دوره مسابقات آسیایی ساواته ۲۰۲۲، در رشته های کنترلی (آسوت) و غیر کنترلی (کامبت)  به مدت سه روز به میزبانی داکا - بنگلادش برگزار شد که در پایان تیم ملی ساواته ایران، برای سومین دوره متوالی، از قهرمانی خود در آسیا دفاع و ضمن کسب جام قهرمانی، عنوان بهترین تیم قاره را از آن خود کرد.

در این دوره از مسابقات سجاد علیخانی نژاد ورزشکار ساواته کار مس باهنر از همکاران واحد بهداری این شرکت در وزن ۸۵+ کیلو، مدال طلای سبک آزاد و مدال برنز سبک کنترلی آسیا را به خود اختصاص داد.

منبع خبر: روابط عمومی مس باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24