Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

روند قیمت‌ها در مبادلات جهانی مثبت ارزیابی می‌شود که با توجه به تأثیر آن بر بورس ‌تهران، می‌تواند محرکی برای افزایش تقاضا باشد.

پیش بینی بورس فردا 7 اردیبهشت 1401/ دوپینگ بازار سهام با قیمت های جهانی

بورس24 : طی بازار امروز با بازگشت نفت به مدار صعود و افزایش امیدواری‌ها به افزایش دوباره نرخ کامودیتی‌ها با کاهش محدودیت‌ها در چین از یک‌سو و کاهش طبقه عوارض صادراتی به ویژه در گروه فلزات اساسی و استخراج کانه‌های فلزی از سوی دیگر، در عموم نمادهای کامودیتی‌محور معاملات با اقبال سرمایه‌گذاران دنبال شد.

در نمادهای کوچک نیز با انتشار اخبار پیرامون صنعت و با تداوم روند صعودی شاخص، معاملات در مدار مثبت دنبال شد، چنانکه درنهایت شاخص با رشدی بیش از یک درصد به کار خود پایان داد.

حال با توجه به موقعیت تکنیکالی شاخص دلار در بازارهای جهانی و قرارگیری آن در ناحیه مقاومت خود و با پیش‌بینی‌ها از کاهش قدرت دلار در مقابل سایر ارزها طی روزهای آتی و درنتیجه‌ی آن بازگشت کامودیتی‌ها به مدار صعود از یک‌سو و افزایش نرخ نفت و سوخت با تداوم درگیری‌های اوکراین، روند قیمت‌ها در مبادلات جهانی مثبت ارزیابی می‌گردد که با توجه به تأثیر آن بر بورس‌تهران، می‌تواند محرکی برای افزایش تقاضا باشد.

از سوی دیگر با انتشار اخبار پیرامون صنایع مختلف همچون افزایش نرخ مواد شوینده و همچنین عرضه بلوکی نمادهای خودروساز و نحوه قیمت‌گذاری آن‌ها، همچنین می‌توان برای بازار فردا انتظار حضور دوباره سرمایه‌گذاران در سمت تقاضا را برای این نمادها و گروه‌ها داشت و کلیت بازار را برای بخش قابل توجه نمادهای کوچک مثبت برآورد نمود.

درمجموع با توجه به موارد مذکور در بازار و همچنین اتمام معاملات بسیاری از نمادهای شاخص ساز همچون نمادهای پالایشی در بازه‌های مثبت و در قیمت‌هایی بالاتر از قیمت‌های پایانی امروز و همچنین اتمام معاملات بسیاری از نمادهای کوچک همچون ورنا و وساپا در صف‌های خرید و با در نظر گرفتن پیش‌بینی‌ها از روند قیمت‌ها در مبادلات جهانی، برای بازار فردا می‌توان روند کلی معاملات را متعادل و رو به جلو برآورد نمود.

متن کامل چشم انداز بازار فردا را ایـــنــــجـــا بخوانید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24