Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس 24 : حقوقی در سایپا رِنج منفی می کشد! روز گذشته صندوق بازنشستگی فولاد در نماد سایپا 680 میلیون برگه سهم عرضه کرده است. امروز هم 33 حقوقی حدود 240 میلیون برگه سهم فروختند که گفته می شود صندوق فولاد یکی از آن ها بوده است.

تذکر بجای نهاد ناظر به فروشنده سایپا / فروشنده : دیگر نمی فروشم!

بورس24 : حقوقی در سایپا رِنج منفی می کشد!

روز گذشته صندوق بازنشستگی فولاد در نماد سایپا 680 میلیون برگه سهم عرضه کرده است.

امروز هم 33 حقوقی حدود 240 میلیون برگه سهم فروختند که گفته می شود صندوق فولاد یکی از آن ها بوده است.

حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در خصوص فروش گسترده سهم در این نماد گفت : این اعداد، نسبت به حجم معاملات سهم چندان قابل توجه نیست. ما که نمی‌آییم سهمی که خودمان 15 درصد آن را در اختیار داریم، به خاطر چهار برگه سهم از بین ببریم. حواسمان به کارمان هست و نه بازار و نه سهم را خراب نمی‌کنیم. باید حواسمان باشد که رِنج منفی نکشند و در شرایط مناسبی معاملات سهم انجام بگیرد.

این مقام مسئول در مورد هشدار سازمان بورس برای توقف فروش‌های صندوق بازنشستگی فولاد در نماد خساپا عنوان کرد:  دستور داده ام به فروش ادامه ندهند. از طرف سازمان بورس هم به ما گفته شده بود که سفارش فروش گذاشته نشود، ولی خودمان هم حواسمان بود. من خودم بورسی هستم و می‌دانم اوضاع به چه شکل است.

عامریان گفت: ما فروشنده سهم نیستیم ، اما در صورت لزوم به صورت بلوکی و یا خرد با رعایت شرایط بازار عرضه انجام می‌شود.

گفتنی است ، سید مهدی پارچینی مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار صبح امروز در تارنمای سنا گفته بود : بنده موضوع مربوط به «فروش نماد سایپا با رنج منفی از سوی صندوق بازنشستگان فولاد» را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم زیرا معاملات اشخاص را نمی‌توان قبل از اثبات افشا کرد.

وی با تاکید به این که مسئولان امر باید متناسب با عرضه و تقاضا اقدام به فروش کنند، عنوان کرده بود : هر کسی با فروش رنج منفی نماد سایپا بخواهد بازار را تحت تاثیر قرار دهد، برخورد قانونی می‌شود.

سید مهدی پارچینی ادامه داده بود: در صورت اثبات موضوع فوق، سازمان بورس و اوراق بهادار با آن برخورد قانونی خواهند کرد که شیوه برخورد هم متفاوت است.

مدیر نظارت بر بورس اوراق بهادار خاطر نشان کرده بود : مسدود کردن آن کد و یا تغییر شیوه فروش، از جمله برخوردهای قانونی است که در این راستا انجام می‌شود و به شدت و ضعف آن تخلف هم بستگی دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24