Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

روند عرضه و تقاضا و بررسی روند تعدادی و ارزشی صفوف خرید و فروش نشان می‌دهد که در ساعت انتهایی معاملات صفوف خرید کاهشی و صفوف فروش اندکی افزایشی شده‌اند که این امر در کنار افزایش تعداد نمادهای منفی نسبت به روزهای پیش می‌تواند نوسانات قیمتی و ریسک افزایش نسبی فعالیت عرضه‌ها را در ابتدای بازار فردا در برخی صنایع بویژه در نمادهای کوچک و متوسط تا حدودی بیشتر کرده و موجب جریان معاملاتی متعادل در معاملات روز آتی شود...

پیش بینی وضعیت بورس فردا 28 اردیبهشت 1401

بورس24 : بازار سهام معاملات امروز را در شرایطی متعادل و مثبت آغاز کرد که فلزی‌ها از صنایع مورد توجه بازار امروز بودند. بدین‌ترتیب در ادامه با توجه ویژه به نمادهای فلزی و معدنی شاهد پیشروی شاخص کل به میزان بیش از 22220 واحد و ورود آن به کانال 1.6 میلیون واحدی بودیم.

اما به موجب عقب‌نشینی خریداران در کوچکترهای بازار به ویژه در نمادهایی که در مدت اخیر با رشد قیمتی خوبی همراه شده‌بودند، شاخص هم‌وزن با افت بیش از 1400 واحدی همراه گردید.  همچنین در شرایطی که ارزش معاملات خرد در سطح قابل قبول 7800 میلیارد تومان قرار گرفت تراز نقدینگی حقیقی‌ها منفی شد.

آنچه که مشخص است نوسانات مثبت نرخ دلار و بازارهای جهانی و برآوردها از گزارشات سالانه و اخبار مربوط به تقسیم سودهای احتمالی نمادهای مختلف در بازار موجب بازگشت اقبال به نمادهای کالایی بورس شده‌است.

اکنون باید تاکید کرد که نگرانی از بابت تداوم روند صعودی شکل گرفته در بلندمدت به دلیل فعال شدن محرک‌های بورس وجود ندارد و اغلب کارشناسان به آینده این بازار و بازگشت تدریجی سود به پورتفوی سهامداران خوشبین هستند.

اما روند عرضه و تقاضا و بررسی روند تعدادی و ارزشی صفوف خرید و فروش نشان می‌دهد که در ساعت انتهایی معاملات صفوف خرید کاهشی و صفوف فروش اندکی افزایشی شده‌اند که این امر در کنار افزایش تعداد نمادهای منفی نسبت به روزهای پیش می‌تواند نوسانات قیمتی و ریسک افزایش نسبی فعالیت عرضه‌ها را در ابتدای بازار فردا در برخی صنایع بویژه در نمادهای کوچک و متوسط تا حدودی بیشتر کرده و موجب جریان معاملاتی متعادل در معاملات روز آتی شود.

با این حال وضعیت بزرگان بورس مساعدتر و بهتر قلمداد می شود.

برای اطلاع از اخبار بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید ↪️

برای مشاهده علت افت شاخص بورس ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع بیشتر از بهترین شرکت مشاوره سرمایه گذاری بورس در ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

مشاهده چشم انداز بورس فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • بهروز چیانی
    بهروز چیانی

    راهنمایی خوبی است

    1 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24