Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و با حضور مدیر عامل پتروشیمی ایلام و جمعی از مسئولین شهرستان چوار، آیین غبار روبی مزار مطهر شهدای گمنام چوار برگزار شد...

غبار روبی از مزار مطهر شهدای گمنام چوار به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

بورس24 : به مناسبت سوم خرداد سالروز آزا دسازی خرمشهر و با حضور مدیر عامل پتروشیمی ایلام و جمعی از مسئولین شهرستان چوار، آیین غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام چوار برگزار شد. 

در این آیین که حجت‌الاسلام میهن‌ پرست امام‌جمعه چوار و فرمانده سپاه شهرستان نیز حضور داشتند، حسن نجفی‌ سمنانی با گرامی‌ داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: امروز پاسداشت مقام و منزلت شهدا یک تکلیف شرعی و اجتماعی است. 

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران خیمه‌های ستون نظام و انقلاب هستند، افزود: تبیین رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا و جانبازن دوران دفاع مقدس یک وظیفه‌ همگانی و دینی است. 

وی امنیت و آرامش امروز تولید را مدیون ایثار شهدا و خانواده‌ی والامقام شهدا عنوان کرد و افزود: به شکرانه‌ این آرامش، تولید در پتروشیمی ایلام مستمر و پایدار است. 

حجت‌ الاسلام میهن‌ پرست امام جمعه چوار با تقدیر از تلاش‌ های مدیر عامل و مجموعه‌ صنعتگران پتروشیمی ایلام در توجه به فعالیت‌ های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان چوار گفت: پتروشیمی ایلام پرچمدار نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در استان است. 

سرهنگ تهرانی‌ زاده فرمانده سپاه شهرستان چوار نیز با برشمردن گوشه‌ ای از دلاورمردی‌ های رزمندگان و شهدای والامقام در عملیات غرورآفرین بیت‌ المقدس بیان داشت: آزادسازی خرمشهر پس از ۵۷۶ روز اشغال توسط رژیم بعث، فصلی نوین و برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس بود. 

در این مراسم پس از غبارروبی، عطر افشانی، قرائت فاتحه و نثار گل و تجدید میثاق با آرمان‌ های شهدای گمنام، حسن نجفی‌ سمنانی دستور بهسازی مزار مطهر شهدای گمنام شهرستان چوار را صادر کرد.  

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24