Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد خبر داد و گفت: طبق گزارش هواشناسی از امروز عصر تا روز جمعه...

هشدار وقوع باد شدید در پایتخت

بورس24مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد خبر داد و گفت: طبق گزارش هواشناسی از امروز عصر تا روز جمعه سوم تیرماه وزش باد شدید و گرد و خاک در پایتخت پیش بینی شده است.

حامد یزدی مهر، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران اظهار داشت: طبق گزارش هواشناسی از عصر امروز یکم تیرماه تا روز جمعه سوم تیرماه وزش باد شدید و گرد و خاک در پایتخت پیش بینی شده است. 

یزدی مهر با اشاره به این هشدار زرد به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان تهران گفت: در این خصوص به شهروندان توصیه می‌شود از استحکام سازه‌های موقت اطمینان کامل حاصل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به عدم پارک خودرو در کنار سازه‌های موقت و ساختمان‌های نیمه تمام نیز هشدار داد و عنوان داشت: عدم تردد کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی در فضای باز به دلیل کاهش کیفیت هوا نیز توصیه می‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی با بیان اینکه در زمان صدور هشدار زرد باید نسبت به شکستن درختان فرسوده حساسیت بیشتری داشته باشیم، گفت: به همه کارفرمایان و مالکان ساختمان‌های نیمه‌کاره توصیه می‌شود در خصوص جلوگیری از سقوط اشیاء توجه لازم را داشته باشند و همچنین نسبت به احتمال آسیب به سازه‌های موقت تمهیدات لازم را انجام دهند تا شاهد حادثه ناگواری در این زمینه نباشیم. 

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24