Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌ المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌ سازی کیش اینوکس از ۲۵ تا ۲۸ مهر امسال در منطقه آزاد کیش برگزار می شود...

کیش، میزبان بزرگترین رویداد اقتصادی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور

بورس24 : چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌ المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌ سازی "کیش اینوکس" از ۲۵ تا ۲۸ مهر امسال در منطقه آزاد کیش برگزار می شود.

برگزاری رویداد بزرگ اقتصادی "کیش اینوکس" در طول سال های متوالی با برنامه‌ ریزی‌ های لازم و با حضور مؤثر زیست‌ بوم سرمایه‌ گذاری و بازار سرمایه، کارشناسان و دست‌ اندرکاران اقتصادی به یکی از بزرگ‌ ترین و مؤثرترین رویدادهای اقتصادی کشور تبدیل شده است.

این رویداد اقتصادی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری با محوریت تقویت سرمایه‌ گذاری در اقتصاد مولد، تسهیل توسعه و تجارت، ساماندهی سیاست‌ های پولی و مالی کشور، توسعه مناطق آزاد و ویژه و نقش این مناطق در توسعه اقتصادی کشور، مواجهه با ابر چالش‌ های زیست ‌محیطی، تقویت شفافیت اقتصادی کشور، تکمیل زنجیره‌ های تولید ملی، امنیت سرمایه‌ گذاری و رفع موانع، راه کارهای بهبود فضای کسب‌ و کار، بورس بین‌الملل و بانک داری آف شور، بررسی وضعیت رمز ارزها و تعیین جایگاه آن در اقتصاد کشور، بازسازی و تقویت مناسبات بین‌ المللی به ویژه با کشورهای منطقه، توجه بیش از پیش به اقتصاد دانش‌بنیان و سایر موضوعات روز اقتصادی کشور برگزار خواهد شد.

با توجه به تثبیت دولت سیزدهم و اجرای سیاست‌ های اقتصادی جدید و اصلاحات ساختاری اقتصادی، انتظار می رود شاهد برگزاری این رویداد با مشارکت گسترده و ایجاد فضای گفتگو و تعامل بین مسئولان اقتصادی کشور در بخش‌ های خصوصی و دولتی و بررسی راه کارهای توسعه اقتصادی کشور و عبور از چالش‌ های موجود باشیم.

عکس

منبع خبر: روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24