Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

به مناسبت دهم تیر ماه، روز ملی صنعت و معدن پیامی از سوی مجید ضیائی مدیر عامل مس باهنر صادر شد...

پیام مجید ضیائی مدیر عامل مس باهنر به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

بورس24 : به مناسبت دهم تیر ماه، روز ملی صنعت و معدن پیامی از سوی مجید ضیائی مدیر عامل این شرکت صادر شد.

متن پیام به این شرح است:

دهم تیر ماه روزی پُرافتخار در تقویم ماست، روزی که یادآور تلاش و همت صنعتگران و معدنکارانی‌است که اهتمامی ویژه در سربلندی کشور عزیزمان دارند.

این روز را تبریک و تهنیت می‌گویم به همه آنان که با بازوان ستبر و اندیشه بلند خود چرخ‌های سنگین صنعت را می‌گردانند و خداقوتی ویژه به خانواده بزرگ صنعت مس که قامت این صنعت به همت ایشان بلند است.

ایران اسلامی با در اختیار داشتن منابع و ذخایر زیرزمینی فراوان و همچنین مواد معدنی که چرخ صنعت را به گردش درمی‌آورند، در شمار کشورهای غنی دنیاست و این فرصت و زمینه‌ای است که رونق اقتصاد کشور و زندگی آحاد جامعه را نوید می‌دهد و اینگونه است که باید با توجه به استعداد و ظرفیت سرشار بخش صنعت، جایگاه بلند این بخش در اقتصاد کشور از نو بازشناخته شود؛ البته بر ما دست اندکاران صنعت نیز واجب است که با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی درست، چرخه بهره‌گیری از این سرمایه و ثروت‌ خدادادی را هرچه مطلوب‌تر و بهره‌ورتر، سامان دهیم.

روز صنعت و معدن» فرصتی است که  در سایه آن ضمن توجه به نیازها و ضرورت‌های این بخش از اقتصاد کشور، باید به تقویت آن اهتمام ورزید و مهم ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن را با نگاهی اندیشمندانه به تحرکی پایدار واداشت ؛ چرا که این بخش به عنوان عامل موثر در اشتغال پایدار، افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه کشور، نقش بسزایی ایفا می کند.

اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران، معدنکاران، کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور و هم چنین همکارانم در مجموعه عظیم مس شهید باهنر که با تلاش خود نقش مهم و اساسی در رونق اقتصادی کشور دارند ؛ تبریک عرض نموده و امیدوارم همانند گذشته با تلاشی مضاعف بتوانیم جایگاه خود را در توسعه صنعتی  کشور ارتقا بخشیم.

مجید ضیائی

مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره، شرکت صنایع مس شهید باهنر

عکس

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24