Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سعید زرندی، مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی ایران در حاشیه انعقاد قرار داد تامین تجهیزات و ماشین آلات طرح نوسازی LAB2 گفت:  به دنبال این هستیم که بتوانیم برای توسعه بیشترظرفیت سازی کنیم . در گام اول با پروژه  LAB2 ، تقریبا ۲ برابر شدن ظرفیت در دستور کار است.  انشالله با توجه به شرایط فعلی بازار صادراتی و سهم ۵۰ درصدی محصولات صادراتی شرکت،  می‌توانیم سهم بالایی از صادرات را در کشورهای مختلف داشته باشیم.

شیران به دنبال سرمایه گذاری در صنایع پایین دست

بورس24 : سعید زرندی، مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی ایران در حاشیه انعقاد قرار داد تامین تجهیزات و ماشین آلات طرح نوسازی LAB2 گفت:  به دنبال این هستیم که بتوانیم برای توسعه بیشترظرفیت سازی کنیم . در گام اول با پروژه  LAB2 ، تقریبا ۲ برابر شدن ظرفیت در دستور کار است.  انشالله با توجه به شرایط فعلی بازار صادراتی و سهم ۵۰ درصدی محصولات صادراتی شرکت،  می‌توانیم سهم بالایی از صادرات را در کشورهای مختلف داشته باشیم.

زرندی  عنوان کرد: در بعضی کشورها حضور نداشته ایم که تلاش می کنیم بتوانیم حضور پیدا کنیم. استراتژی مااین است که  بتوانیم هدف گذاری برای بازاری ۳ برابر ظرفیت فعلی داشته باشیم.

مدیر عامل صنایع شیمیایی ایران  افزود: اتفاق مهم دیگر این است که ما در گذشته بر اساس یک تکنولوژی ، در فرآیند احیا به جای اسید مایع از اسید جامد استفاده میکردیم، قراردادی را به شکل uov  داشتیم که متاسفانه در تحریم های سال ۹۷ این قرارداد به مشکلاتی برخورد و طرف های قرارداد ما یک طرفه قرارداد را لغو کردند.

به گفته وی،  تدابیری انجام شده تا با استفاده از دانش موجود، سعی می‌کنیم این قرارداد را  به نام قرارداد LAB3هم در تیم های مهندسی مختلف داشته باشیم هرچند این قرارداد در زمان خودش ۲۵ درصد پیشرفت داشته و بخشی از خریدهایش انجام شده است.

زرندی گفت: براساس تحلیلی که از بازار های جهانی داریم و ارزیابی محصول  بتوانیم پروژه نیمه تمامی که از ۶ سال گذشته در شرکت شروع شده بود و سال ۹۷ معطل ماند را هم بتوانیم استارت بزنیم و این همان کاری است که خواسته چند ۱۰ ساله یا چند ساله از طرف شرکت بوده است.

وی گفت: ما به دنبال محصولات با ارزش افزوده بالاتر هم هستیم. لذا به سمت سرمایه گذاری به سمت موضوعاتی که در پایین دست ما هستند حرکت می کنیم که بتوانیم محصولات جدیدتری طراحی کنیم.

گالری تصاویر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24