Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ماجرا از اینجا آغاز شد که علی کریمی، اسطوره فوتبال تیم ملی سابق ایران، در واکنش به برگزاری مراسم و نحوه نذری دادن در پست اینستاگرامی خود نوشته بود که «میلیارد‌ها تومان خرج می‌کنیم، نذری بدهیم و در پایان، آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می‌میرد. التماس…»

جمع‌آوری بیلبورد‌های یک برند بهداشتی در پی ماجرای علی کریمی

عصر ایران نوشت : ماجرا از اینجا آغاز شد که علی کریمی، اسطوره فوتبال تیم ملی سابق ایران، در واکنش به برگزاری مراسم و نحوه نذری دادن در پست اینستاگرامی خود نوشته بود که «میلیارد‌ها تومان خرج می‌کنیم، نذری بدهیم و در پایان، آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می‌میرد. التماس…»

به گزارش عصر خبر، انتشار این پست، با واکنش یک روحانی و انتقاد وی از علی کریمی با الفاظ رکیک و توهین‌آمیز روبرو شد. البته مطابق با گزارشات خبرگزاری مهر، پس از انتشار پست علی کریمی، تمامی تصاویر تبلیغاتی او در بیلبورد‌های برند مای من در سطح شهر تهران توسط اداره کل ارشاد استان تهران و سازمان زیبا‌سازی جمع‌آوری شد.

واکنش آذری جهرمی در پی جمع‌آوری بیلبورد‌های تبلیغاتی برند مای من

البته در طی این جریان، واکنش‌های زیادی از سوی مردم و مقامات دولتی نظیر آذری جهرمی مشاهده شد.

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در پی جمع آوری کلیه بیلبورد‌های تبلیغاتی برند مای من که تصویر علی کریمی روی شامپوی سر مجیشن (محصول جدید مشترک علی کریمی و برند مای من) دیده می‌شد، چنین نوشت که «به ممنوع‌التصویری فوتبالیست‌ها رسیدیم»

وی در کانال تلگرامی خود در پی اعتراض به چنین واکنش‌های تندی و البته برقراری آرامش در سطح کشور، چنین نوشت: «ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع التصویری روسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست. عزیزان، با جمع کردن این بیلبورد‌ها نه از دارایی علی کریمی کم میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط باعث میشه که کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق می‌کنیم جمع‌تر می شود. این‌همه مردم رو به سمت مقابله‌گری سوق ندیم. علی کریمی را همه‌ی ما می‌شناسیم. فوتبالیست درجه یک آسیا که زحمت کشیده و به یک جایی رسیده با پا‌های خودش. چیزی توی دلش نیست. مطلبی رو دیده، ناراحت شده، منتشر کرده. این رو رد نمی‌کنم که چون حرف‌ ایشون شنیده میشه، نباید در مقابل مطلبی که به نادرست گفته میشه سکوت کرد. ولی چنگ هم نباید انداخت روی صورت.»

برای اطلاع از گزارشات بورس امروز  روی لینک کلیک کنید.↪️

واکنش رسول خادم در حمایت از علی کریمی

البته رسول خادم، پیشکسوت برجسته کشتی جهان و قهرمان سابق المپیک، در حمایت از جادوگر فوتبال ایران، اقدام خیرخواهانه علی کریمی و اعطای مبلغ دو میلیارد تومان را برای تحصیل کودکان محروم در سال‌های قبل یادآوری کرد و در واقع با این کار، نمونه‌ای از کار‌های خیر علی کریمی را که اغلب در خفا و پنهانی انجام می‌شد، رسانه‌ای کرد.

وی در پست اینستاگرامی خود چنین نوشت: «در دوران اوج‌گیری کرونا که دانش اموزان مدرسه نمی‌رفتند و مجبور به استفاده از "سامانه شاد” شدند، بسیاری از دانش‌آموزان روستانشین و مناطق حاشیه نشین شهر‌ها، به دلیل محرومیت مالی، امکان تهیه گوشی تلفن و یا تبلت را برای استفاده از سامانه شاد نداشتند. وقتی در روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها به سراغ این قشر از دانش‌آموزان می‌رفتی، یاس و سرخوردگی عجیبی بر شرایط روانی این کودکان و نوجوانان دانش‌آموز که به دلیل تنگنای مالی، امکان خرید گوشی و تبلت را نداشتند، حاکم بود. یکی از مردانی که قدم پیش گذاشت و مبلغی حدود دو میلیارد تومان را برای خرید تبلت اختصاص داد، قهرمان ملی فوتبال ایران علی کریمی عزیز بود.»

البته وی در تمجید از این عمل خیرخواهانه علی کریمی که این روز‌ها تصویر برافراشته‌اش را در بیلبورد‌های برند محصولات بهداشتی مای من مشاهده می‌کنیم، افزود: « این عمل خیرخواهانه علی کریمی در حالی انجام شد که خیلی از سازمان‌های مسئول این مشکل جدی دانش‌آموزان را حتا جزئی از اولویت‌های برنامه‌ای‌شان قرار نداده بودند... ، بگذریم. در میانِ ما مردم‌، قهرمانان ملی که در رشته‌های ورزشی مختلف نسبت به درد‌های مردمشان در حد توانشان احساس مسئولیت می‌کنند، فراموش نخواهند شد. و برخی بدکلامی‌ها، بد اخلاقی‌ها و تلاش برای تخریب‌ها، چه کوشش بیهوده‌ای در انظار است»

برای اطلاع از اینده بازار بورس ایران از اینجا کلیک کنید ↪️

چرا بیلبورد‌های برند مای من حاوی تصاویر علی کریمی از سطح شهر جمع‌آوری شد؟

خبر‌گزاری مهر در پی جمع‌آوری بیلبورد‌های تبلیغاتی علی کریمی از سطح شهر چنین نوشت: «پس از ماجرای علی کریمی با شعائر حسینی، تصاویر تبلیغاتی او در بیلبورد‌های برند مای من که شامپو مجیشن یونیسکس را معرفی می‌کرد، توسط اداره کل ارشاد تهران و سازمان زیبا‌سازی جمع آوری شد. علی کریمی مدتی قبل در پست اینستاگرامی خود به نحوه نذری دادن در ماه محرم واکنش نشان داده بود که با مخالفت شدید برخی از روحانیون و مردم روبرو شد»

بعد از این اتفاق، تصاویر علی کریمی که در بیلبورد‌های تبلیغاتی شرکت آرایشی بهداشتی مای با شامپو مجیشن برند مای من، همراه شده بود، در شهر نصب و بلافاصله جمع آوری شد. این اتفاق بحث ممنوع التصویری علی کریمی را در بین طرفداران و حامیان این اسطوره فوتبال مطرح کرد.

برای مشاهده نقشه بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

 واکنش جدید علی کریمی به ممنوع التصویری ‌اش و جمع‌آوری بیلبورد‌ها

علی کریمی در جدیدترین واکنشش به مسائل اخیر در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، در اینستاگرام شخصی‌اش، تصاویر بیلبورد‌ محصول جدید مجیشن را که عکس او از آن‌ها حذف شده بود را استوری کرد و در نوشته‌ای کوتاه این اقدام را «ترسیدن از چند عکس بی جان خطاب کرد.»

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24