Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت مارگارین (سهامی عام) در زمینه فروش روغن های خوراکی رتبه دوم را در بین ٢٨ شرکت تولید کننده داراست.

دستاوردهای اولین سال شرکت مارگارین پس از جدایی مالکیتی از صافولا عربستان و پیوستن مجدد به گروه صنایع بهشهر

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مارگارین (سهامی عام) مربوط به سال منتهی به 30 آذر ماه ۱۳۹۳ با حضور بیش از 84.5درصد سهامداران این شرکت در ساعت 10 صبح مورخ 94.1.29 درمحل تهران برگزارشد.

حاضرین در مجمع پس از انتخاب آقای "اصغر میرمرتضوی" به عنوان رییس مجمع و آقای "حمید مقیم زاده" و خانم "ویدا بیگدلی" به عنوان ناظرین و آقای "سیامک ربیعی" به عنوان دبیر جلسه و پس از استماع گزارش هیئت مدیره توسط آقای مهندس سیامک ربیعی مدیر عامل شرکت و گزارش بازرس قانونی در باره تصویب گزارش مالی هیئت مدیره و بازرس قانونی این شرکت، تصویب ترازنامه صورت حساب سود و زیان و صورت‌های مالی سال ، تقسیم سود و انتخاب بازرس قانونی و روزنامه‌های کثیرالانتشار این شرکت تصمیم گیری کردند. در پایان جلسه، سهامداران حاضر در مجمع ضمن تصویب گزارش مالی هیات مدیره، موسسه حسابرسی بیات رایان به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و موسسه حسابرسی آگاهان و همکاران به‌ عنوان بازرس علی‌البدل برای سال مالی منتهی به 94.9.30 را انتخاب کردند و روزنامه‌ اطلاعات به عنوان روزنامه‌ کثیرالانتشار تعیین شد. همچنین به ازای هر سهم مبلغ 300 ریال سود تقسیم شد.

شرکت مارگارین (سهامی عام) در زمینه فروش روغن های خوراکی رتبه دوم را در بین 28 شرکت تولید کننده داراست.

پیام مدیریت شرکت مارگارین

خداوند بزرگ را شاکریم در سالی که گذشت، توفیق حیات و خدمت دوباره عنایت نمود تا تلاش هایمان با همه ی فراز و نشیب هایش و پس از جدایی مالکیتی از صافولای عربستان، به " تولد دوباره آفتاب" و مجموعه گرانقدر مارگارین منجر گردد.

سال جدید را در حالی آغار کرده ایم که با تلاش تک تک همکاران عزیز، شاهد کارنامه ای درخور برای شرکت مارگارین هستیم که نتایج آن در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نوید بخش درخشش بیش از پیش آفتاب و امیدواری سهامداران محترم به شکوفایی و ارزش افزایی بیشتر شرکت مارگارین بود.

هیات مدیره، مدیر عامل و تیم اجرایی مدیریت شرکت امیدوار است در سایه توجهات خداوند منان، برنامه ریزی های اصولی، انضباط کاری و استمرار تلاش هوشمندانه ی کلیه همکاران، در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و دستیابی به چشم انداز و تحقق اهداف شرکت بر پایه راهبردهای تدوین شده و رسیدن به جایگاه واقعی شرکت باشیم.

با آرزوی اعتلای روزافزون مجموعه گرانقدر مارگارین، گروه توسعه صنایع بهشهر و کشور عزیزمان ایران

منبع خبر: به سفارش شرکت مارگارین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24