Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده که با حضور ٩١.١۴ درصد سهامداران رسمیت یافت، افزایش ١٠٠ درصدی سرمایه از مبلغ ۴۵٠ میلیارد به ٩٠٠ میلیارد ریال به تصویب رسید که در مرحله اول سرمایه شرکت از محل سود انباشته ١۵٠ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت...

بنگاه های اقتصادی بزرگ مشتری «همکاران سیستم» شدند

در مجمع عمومی شركت همكاران سیستم برای سال مالی منتهی به 1393.12.29 كه روز سه شنبه 12 خرداد در مركز مطالعات بهره وری و منابع انسانی برگزار شد، این شركت از تحقق سود، بیش از پیش‌بینی اولیه خبر داد.

ترکیب هیأت رئیسه مجمع عادی سالیانه با حضور آقای شهریار رحیمی به عنوان رئیس مجمع و نظارت آقایان علیرضا ظیاء ظریفی و علی وزیری و به دبیری آقای سید محمد حیدری تشکیل شد. مجمع عادی فوق العاده صاحبان سهام نیز با همان ترکیب هیأت رئیسه و به ریاست آقای محمود نظاری رسمیت یافت.

استقبال بازار از محصولات جدید همكاران سیستم/ صنایع دارویی و مواد غذایی اهداف بعدی

در این مجمع همچنین، توزیع 40 تومان سود نقدی و حدود 33 تومان سهام جایزه از محل افزایش سرمایه به ازای هر سهم، به تصویب رسید.

در این جلسه كه با حضور 91.14 درصد از سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و مؤسسه حسابرسی بیات رایان برگزار گردید، اعلام شد كه سود نقدی سهامداران، از روز چهاشنبه 20 خرداد قابل دریافت است.

استقبال بازار از محصولات جدید همكاران سیستم/ صنایع دارویی و مواد غذایی اهداف بعدی

استقبال بازار از محصولات جدید، افزایش سه برابری فروش راهكاران

مهدی امیری، مدیر عامل شركت همكاران سیستم، در ارایه گزارش هیأت مدیره به سهامداران حاضر در مجمع عمومی اعلام كرد که درآمد این شركت در سال 93، 35 درصد رشد داشته است.

بر اساس این ارایه، محصول راهكاران با افزایش فروش سه برابری نسبت به سال قبل، چهل درصد از فروش سال 93 همكاران سیستم را به خود اختصاص داده است. راهكاران، ERP شركت همكاران سیستم است كه طی دو سال ابتدای عرضه به بازار توانسته جایگاه خوبی در بین مخاطبان این شركت پیدا كند.

 همچنین با استقبال بازار از محصولات سپیدار و دشت همكاران سیستم و اضافه شدن 5000 مشتری جدید در این حوزه، فروش این محصولات با رشد 60 درصدی مواجه بوده است.

موفقیت در اجرای پروژه های بزرگ

مدیر عامل همكاران سیستم، در گزارش خود به مجمع، با اشاره به تمركز همكاران سیستم بر اجرای پروژه‌های بزرگ گفت: «موفقیت همكاران سیستم در اجرای پروژه های بزرگ در طی سال های گذشته، باعث شده است كه در سال 93، 25 درصد حجم كسب و كار همكاران سیستم از محل اجرای پروژه های بزرگ تامین شود. ارایه راهكارهای نرم افزاری به گروه صنعتی بهروز، پتروشیمی فارابی و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی از جمله پروژه های بزرگی است كه در سال 93 توسط شركت انجام شده است.»

بر اساس اعلام مدیر عامل شركت همكاران سیستم در مجمع، در حال حاضر نزدیك به نیمی از 500 شركت برتر كشور (كه هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی كشور معرفی می‌شوند) و 64 درصد شركت های حاضر در بازار سرمایه كشور از راهكارهای شركت همكاران سیستم استفاده می‌كنند.

سال 94، سال موفقیت های گسترده تر همكاران سیستم

طبق گزارش هیات مدیره همكاران سیستم به مجمع، ادامه تمركز این شركت برای اجرای پروژه های بزرگ و به كارگیری تكنولوژی های جدید در پیاده سازی راهكارها جزو اهداف عمده همكاران سیستم در سال 94 است.

ارتقای سیستم های مشتریان به محصول نوین راهكاران و توسعه فروش این محصول به تناسب 50 درصد كل فروش گروه نیز جزو اهداف سال 94 قرار گرفته است.

برنامه ریزی برای فعالیت های صادراتی در كشورهای همسایه و ایجاد آمادگی های بیش تر برای همكاری با شركت های بزرگ جهانی از وجوه دیگر این برنامه ریزی هاست.

صنعت سیمان در ابتدای صف مشتریان "سیستم"

 مهدی امیری، مدیر عامل شرکت همکاران سیستم در نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه که سه شنبه هفته گذشته و پس از جلسه مجمع عادی و فوق العاده صاحبان سهام برگزار شد، به تفکیک مشتریان محصولات این مجموعه پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر 60 درصد از شرکت های بورسی و فرابورسی در جمع مشتریان "سیستم" حضور دارند و در میان صنایع مختلف سیمانی ها بیشترین استقبال را از محصولات مختلف همکاران سیستم داشته اند؛ بطوریکه 67 درصد از شرکت های سیمانی به دلیل سازوکار موجود در فرآیندهای عملیاتی و مالی آنها از محصولات خاص "سیستم" استفاده می کنند. همچنین 42 درصد پتروشیمی ها و 60 درصد شرکت های فعال در حوزه کاشی و سرامیک از مشتریان محصولات خاصی از "سیستم" هستند.

 وی پیرامون قراردادهای فعلی شرکت اظهار داشت: در سال گذشته با سازمان اتکا با بیش از 70 شرکت زیرمجموعه قراردادهایی به امضا رسید که مفاد این قراردادها پس از استقرار نرم افزارها، در حوزه پشتیبانی نیز ادامه خواهد یافت.

این مقام مسئول در بیان چشم انداز "سیستم" تا سال 1400 هجری شمسی گفت: فعالیت در بازارهای خارجی در حوزه همکاری و رقابت جهت جذب مشتری و برندسازی و نیز همکاری با شرکت های خارجی که تمایل دارند در بازار نرم افزار ایران حضور داشته باشند، چشم اندازی است که برای "سیستم" تصور می شود. برنامه ریزی برای فعالیت های صادراتی در منطقه خاورمیانه و آمادگی ها بیشتر برای بررسی همکاری با شرکت های بزرگ جهانی از وجوه دیگر این برنامه ریزی هاست.

 وی در خصوص برنامه های سال 94 اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها رشد 30 درصدی درآمدها از 897 میلیارد ریال در سال گذشته، به 1170 میلیارد ریال در سال 94 پیش بینی شده و در این راستا پنج هدف بزرگ مدیریتی در نظر گرفته شده که شامل مدیریت پروژه های بزرگ، ارتقای سیستم مشتریان به سمت محصول راهکاران، افزایش تخصص و بهره وری سرمایه انسانی، فعالیت در بازارهای بین المللی و حرکت همگام با تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

آماده باز شدن درب های ورود به بازارهای خارجی هستیم

محمود نظاری، رییس هیأت مدیره شرکت همکاران سیستم نیز در پاسخ به سوالی پیرامون آمادگی" سیستم" برای حضور در بازارهای خارجی پس از گشایش مراودات تجاری ایران و احتمال حصول توافق هسته ای تأکید کرد: در خصوص حضور در بازارهای خارجی و فعالیت در مجاورت رقبای بزرگ بین المللی پس از حصول توافق نهایی ایران با گروه 1+5، بررسی های لازم صورت گرفته که در چه حوزه هایی رقابت صورت گیرد و در چه بخش هایی با آنها همکاری برد-برد داشته باشیم.

 وی ادامه داد: اما در خصوص شرکت های خارجی با اندازه متوسط به نظر می رسد آنقدر توانمند هستیم که بتوانیم در بازارهای خارج از کشور فعال شویم و در مقابل اگر شرکت های خارجی بخواهند در بازار داخل محصولات خود را ارایه کنند، برای معرفی برند خود در کشور زمان می خواهند و تا آن زمان برند همکاران سیستم بیشتر جایگاه خود را در میان مشتریان محکم خواهد کرد. در خصوص رقبای کوچک تر نیز معتقدیم تسلط همکاران سیستم آنچنان وسیع خواهد بود که مشکلی از بابت حضور این گروه از رقبا در کشور و احتمال از دست دادن سهم خود در بازار داخلی پیش نیاید.

 صنایع دارویی و مواد غذایی و آشامیدنی اهداف بعدی "راهکاران"

مهدی انصاریان معاونت مالی و عضو هیأت مدیره شرکت همکاران سیستم در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز پیرامون وضعیت رایزنی ها با هلدینگ خلیج فارس پیرامون انعقاد قرارداد ارایه خدمات و محصولات گفت: مذاکرات با این هلدینگ پتروشیمی طولانی است و مطمئناً در صورت تحقق قرارداد کوچکی نخواهد بود؛ اما نکته قابل توجه اینجاست که در رابطه با این رایزنی ها موضوعات خاصی بر تصمیم گیری ها اثرگذار است و در این رابطه هیچ موردی نهایی نشده است و نمی توان پیرامون آن اظهار نظر قطعی داشت. چرا که تنها 50 درصد تصمیم گیری ها در حوزه اختیارات همکاران سیستم بوده و 50 درصد مابقی برای انعقاد قرارداد مربوط به طرف مقابل است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما پیرامون صنایع مورد هدف بعدی برای ارایه محصولات و خدمات اظهار داشت: در این رابطه صنایع دارویی و مواد غذایی و آشامیدنی اهداف بعدی ما هستند و سال گذشته پیرامون این موضوع مطالعات گسترده ای انجام شده است تا بتوانیم در سال 94 و 95 وارد این صنایع شویم. چراکه این اعتقاد وجود دارد که اگر در این دوره صنایعی سریع تر به حرکت درآیند، صنایع مذکور پیشرو خواهند بود.

انصاریان تأکید کرد: در راستای رسیدن به این هدف در حال امضای قراردادهای جدیدی هستیم که البته آثار درآمدی آن در بودجه پیش بینی شده لحاظ گردیده و اگر تغییراتی خارج از برآوردهای کنونی رخ دهد، قطعاً در اولین مرحله از طریق سازمان بورس و سامانه کدال اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

افزایش 100 درصدی سرمایه ظرف سه سال

در پایان این گزارش می افزاید، با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده که با حضور 91.14 درصد سهامداران رسمیت یافت، افزایش 100 درصدی سرمایه از مبلغ 450 میلیارد به 900 میلیارد ریال به تصویب رسید که در مرحله اول سرمایه شرکت از محل سود انباشته 150 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت و دو مرحله بعدی نیز برای مدت سه سال در اختیار هیأت مدیره شرکت قرار گرفت. توسعه فروش محصولات راهکاران در تهران و شهرستان ها، ایجاد ظرفیت پذیرش مشتریان جدید با توسعه مرکز سرویس و ارتقای کیفیت ارایه خدمات به مشتریان از طریق تمرکز ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان راهکاران از مهمترین اهداف این افزایش سرمایه عنوان شده که اثرات آن به ویژه در بخش درآمدهای عملیاتی سال 94 و به ویژه 95 نمایان خواهد شد.


استقبال بازار از محصولات جدید همكاران سیستم/ صنایع دارویی و مواد غذایی اهداف بعدی

استقبال بازار از محصولات جدید همكاران سیستم/ صنایع دارویی و مواد غذایی اهداف بعدی


آدرس وب سایت شرکت

https://www.systemgroup.net/



منبع خبر: به سفارش همکاران سیستم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24