Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

کسب امتیاز عالی این گروه به لحاظ بموقع بودن و قابل اتکا بودن اطلاعات و گزارشات مالی ارایه شده در سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار نیز موید این مدعاست که این گروه صنعتی همواره به عنوان پشتیبان منافع سهامداران شفافیت و بروز بودن اطلاعات را نخستین الویت خود می داند...

پاکشو موفق به کسب تندیس بلورین مدیریت مالی ایران شد

گروه صنعتی پاکشو در نخستین حضور خود، موفق به کسب تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران (یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی و استاد علی مدد) شد.

مطابق با ارزیابی‌ انجام شده توسط کمیته داوری ششمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران و نهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی که در تاریخ چهارم بهمن در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، گروه صنعتی پاکشو موفق به کسب تندیس بلورین مدیریت مالی ایران شد . در این مراسم که با عنوان یادواره استاد فرهیخته، دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی و استاد علی مدد از پیشکسوتان مدیریت مالی کشور برپا شد دکتر هاشمی _ وزیر بهداشت، دکتر مرتضی‌بانک _ معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی_ فرمانده نیروی هوایی ارتش، دکتر طباطبائی رییس سازمان ملی بهره‌وری و جمع کثیری از مدیران و حسابداران حضور داشتند، شرکت گروه صنعتی پاکشو با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه‌های مدیریت و شفافیت مالی، حسابداری مدیریت و تحلیلگری مالی و اقتصادی ... حائز کسب تندیس بلورین گردید .

گفتنی است،کسب امتیاز عالی این گروه به لحاظ بموقع بودن و قابل اتکا بودن اطلاعات و گزارشات مالی ارایه شده در سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار نیز موید این مدعاست که این گروه صنعتی همواره به عنوان پشتیبان منافع سهامداران شفافیت و بروز بودن اطلاعات را نخستین الویت خود می داند.

برگزاری جایزه مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بسترساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت‌کننده شده‌ است. این جایزه با اهداف حمایت و هدایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها ی خصوصی و دولتی ، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناسایی نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد رقابت حرفه ای در مدیریت مالی شرکت‌ها و سازمان‌ها ، تعریف راهبردی از مدیریت‌مالی و اقتصادی سازمان ها برای دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی و همچنین فراهم کردن امکان تبادل تجربیات مدیران مالی برگزار می‌شود.

.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24