Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجتمع فولاد خراسان دیگر عرضه کننده در بازار امروز بود. این شرکت ۲۲۰ تن سبد میلگرد خود را همانند روز گذشته روانه ی تالار نقره ای کرد ولی این بار همه ی آن به فروش رفت و قیمت ۱۴۰۰۰ ریال قیمتی بود که برای این سبد میلگرد ثبت گردید..هم چنین شرکت های گیل راد شمال و صنایع مس کاشان توانستند در مجموع ۳۶۵ تن از محصول مس کاتد خود ار به فروش برسانند...

صف خرید شکر در بورس کالا

درمعاملات امروز بورس کالا مقدار ۳۹۶۸۸ تن کالا به ارزش ۸۱۷۹۶۵ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

محصولات صنعتی و معدنی

تالار محصولات صنعتی بورس کالا امروز شاهد داد و ستد ۷۳۲۵تن از انواع مس مفتول کم عیار،کاتد، سولفور و سبد میلگرد به ارزش ۵۸۱۴۴۷میلیون ریال بود. در این میان شرکت ملی صنایع مس ایران ۲۴۶۴۰ تن انواع محصولات مسی خود را عرضه کرد که فقط ۴۶۰۰ تن از آن مورد معامله قرار گرفت.لازم به ذکر است،امروز در تالار صنعتی مس کاتد وارد رقابت شد و نهایتا به قیمت ۱۵۶۴۷۸ ریال مورد معامله قرار گرفت. مجتمع فولاد خراسان دیگر عرضه کننده در بازار امروز بود. این شرکت ۲۲۰ تن سبد میلگرد خود را همانند روز گذشته روانه ی تالار نقره ای کرد ولی این بار همه ی آن به فروش رفت و قیمت ۱۴۰۰۰ ریال قیمتی بود که برای این سبد میلگرد ثبت گردید..هم چنین شرکت های گیل راد شمال و صنایع مس کاشان توانستند در مجموع ۳۶۵ تن از محصول مس کاتد خود ار به فروش برسانند.

محصولات پتروشیمی و نفتی

تالار محصولات پتروشیمی و فراورده های نفتی بورس کالای ایران امروز شاهد معامله ۳۰۷۰۲ تن انواع محصولات پلیمری بود.بیشترین حجم معامله در این تالار مربوط به محصول قیر به میزان ۱۳۳۱۱به قیمت میانگین ۶۶۳۸ ریال مورد معامله قرار گرفت. که توسط شرکت نفت پاسارگاد عرضه گردید.

محصولات کشاورزی

تالار محصولات کشاورزی امروز روز کم کاری را پشت سر گذاشت.در این تالار شاهد دادستد ۹۲۰ تن شکر سفید و ذرت دانه ای بودیم.در این بین ۳۰۰ تن شکر سفید با میانگین قیمت ۲۴۲۱۷ ریال مورد معامله قرار گرفت و همچنین ۶۲۰ تن ذرت دانه ای با میانگین قیمتی ۸۰۵۰ معامله شد.

جوّ بازار

در معاملات بورس کالا امروز؛ شاهد داد و ستد محصولات صنعتی،کشاورزی و پتروشیمی بودیم در تالار صنعتی فولاد خراسان نهایتا توانست سبد میلگرد خود را به قیمت ۱۴۰۰۰ ریال بفروشد. در تالار کشاورزی نیز امروز همانند روزهای پیشین شاهد تقاضای مازاد در محصول شکر سفید به میزان ۲۲۰۰ تن بودیم.

منبع خبر: کارگزاری مبین سرمایه

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24