Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در نمودار هفتگی سیمان داراب با نماد معاملاتی ساراب ، پس از یک ریزش سنگین مدتی است شاهد نوسان قیمت در یک محدوده رنج هستیم. از طرفی دیگر آرایش اخیر قیمت تداعی کننده الگوی سر و شانه کف است...

آخرین روز «رمضان»

این مطلب در طول بازار به روز می شود....

09:00 در نمودار هفتگی سیمان داراب با نماد معاملاتی ساراب ، پس از یک ریزش سنگین مدتی است شاهد نوسان قیمت در یک محدوده رنج هستیم. از طرفی دیگر آرایش اخیر قیمت تداعی کننده الگوی سر و شانه کف است. واگرایی مثبت شکل گرفته در اسیلاتور RSI هم احتمال شکل گیری الگوی ذکر شده را افزایش می دهد. خط گردن الگوی مفروض حوالی 140 – 145 تومان قرار دارد. در صورتیکه قیمت بتواند طی روزهای آینده بالای این محدوده مقاومتی تثبیت شود می توان امید داشت که سهم تا حوالی 185 – 200 تومان رشد داشته باشد.

09:03 در گروه ماشین آلات صف خرید میلیونی در نماد تایرا را شاهد هستیم. در این سهم 3 شایعه مهم مطرح است که احتمالا یکی از شایعات ، دلیل اصلی رشد سهم است. 1- بحث فروش دارایی ( اعم از دارایی های ملکی و فروش باشگاه تراکتور ) 2- افزایش صادرات تراکتور به عراق 3- معامله بلوکی و خروج مجموعه مهر از ترکیب سهامداری. این سهم به لحاظ تکنیکی در حال عبور از مقاومت 200 تومانی بوده و انتظار می رود ادامه رشد سهم در اولین گام تا سطوح 224 تومانی را داشته باشیم.

09:05 نظر حسابرس در مورد افزایش سرمایه کسرا باعث افزایش تقاضا روی این نماد شده است. با این حال چند روزی است که سهامداران درصدی با تمام قوا به عطش خرید بازار پاسخ می دهند! در حال حاضر سهم نیمچه صف خریدی دارد.

09:06 بخش عمده صف خرید البرز هم عرضه شد.

09:07 در گروه سیمانی هم عرضه هایی داریم که به نظر جذب می شود.

09:15 در گروه خودروبی اکثر نمادها در حاشیه منفی معامله می شوند ، از بین نمادهای سبزپوش گروه هم اکنون می توان به نمادهای خعتبار ، خمحور ، خوساز ، خنصیر و ختراک اشاره نمود . سایپاآذین‌ در حال حاضر از فشار فروش به مراتب بالاتری نسبت به دیگر نمادهای هم گروهی خود برخوردار می باشد . معاملات سایپا نیز در حاشیه ۱ درصد منفی دنبال می شود .

09:22 بازار تقریبا نیمه تعطیل است و حجم ها به شدت پایین است. فولاد مبارکه تا اینجای کار تنها 50 هزار برگه سهم معامله شده!!!

09:35 شدوص را صف کردند.

09:45 وضعیت گروه خودرویی کمی بهتر شد. با این حال قدرت خریدار هنوز کافی نیست.

09:45 در سایپا بلوک زدند ظاهرا

09:50 موسسه «ریستاد انرژِی» برآورد مستقلی از ذخایر جهانی نفت منتشر کرده و در آن ذخایر نفتی بازیافتنی آمریکا را در حال حاضر بیش از ذخایر عربستان و روسیه برشمرده است. نشریه ورلد اویل روز دوشنبه در گزارشی نوشت: بیش از 50 درصد از ذخایر نفتی باقی مانده برای آمریکا، نفت نامتعارف شیل است. اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه ریستاد انرژی همچنین ذخایر میادین موجود و پروژه های جدید را از ذخایر بالقوه در میادین تازه کشف شده یا حتی کشف نشده، متمایز کرده است. یک رویکرد استاندارد برای تخمین ذخایر نفتی برای همه میادین در همه کشورها به کار می رود.
دیگر منابع رسمی از ذخایر نفتی جهان همچون سالنامه آماری «بی پی» مبتنی بر گزارش های رسمی از مقام های ملی است که ذخایر خود را طبق استانداردهای مبهم و مختلفی اعلام می کنند. برخی اعضای کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) همچون ونزوئلا ذخایر واقعی نفتی شان را طوری اعلام می کنند که میادین کشف نشده را نیز در بر می گیرد، در حالی که برخی کشورهای دیگر همچون چین و برزیل صرفا از ذخایر میادین موجود خود گزارش می دهند. موسسه ریستاد انرژِی در حال حاضر تخمین می زند که مجموع ذخایر نفتی در سراسر جهان، دو هزار و 92 میلیارد بشکه باشد، رقمی که 70 برابر میزان تولید فعلی (سالانه حدود 30 میلیارد بشکه نفت خام) است. بازیافت نامتعارف نفت 30 درصد از ذخایر نفت بازیافتنی در سراسر جهان را تشکیل می دهد و حال آنکه مجموع نفت فراساحلی 33 درصد است. این آمار نشان می دهد که در حل حاضر رقم نسبتا محدودی نفت بازیافتنی در کل کره خاکی باقی مانده است. در حالی که میزان استفاده از خودرو در سراسر جهان ظرف 30 سال آینده احتمالا دو برابر می شود، واضح است نفت به تنهایی نمی تواند نیاز رو به رشد حمل و نقل فردی را جوابگو باشد.

09:55 حجم معاملات در گروه خودرویی خیلی قابل اتکا نیست!

10:00 سایپا تاکسی های ساحل عاج را نوسازی می کند/معاون بین الملل و صادرات گروه خودروسازی سایپا در ابیجان مرکز ساحل عاج خبر از نوسازی شبکه تاکسیرانی این کشور آفریقایی داد.

10:00 بترانس در آستانه صف خرید. فلش سبز جلوی نام مجموعه آداک هم در نوع خود جالب است!

10:37 سخنگوی دولت خبر داد : ارائه لایحه اصلاحیه بودجه ۹۵ به مجلس برای حل مطالبات معوق و کمبود سرمایه بانک‌ها/رئیس سازمان مدیریت با اشاره به ارائه لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور گفت: در این لایحه قصد داریم ۲ تبصره حذف شده از لایحه بودجه ۹۵ درباره چگونگی بازپرداخت بدهی های دولت به نظام بانکی و تقویت سرمایه بانک های دولتی را بازگردانیم.

11:15 صف خرید تکمبا هم جالب توجه هست.

11:17 در مجمع کچاد 350 ریال سود تقسیم شد.

11:25 وکوثر 51 میلیون بلوک زدند در قیمت 150 تومان

11:30 آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت لیزینگ رایان سایپا  
الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :
از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 16:00 روز سه شنبه مورخ 1395/04/29 درمحل اتوبان تهران - کرج ، ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی - بلوار دهکده - جنب درب اصلی هتل المپیک -سالن همایش بین المللی هتل المپیک برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24