Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش بورس ٢۴ به نقل از کارگزاری مبین سرمایه،افزایش تولید فولاد خام در ایران و جهان، جدیدترین آمار انجمن جهانی فولاد نشان داد تولید فولاد خام در سراسر جهان از جمله ایران در ماه میلادی گذشته افزایش یافته است.به گزارش «ایسنا» این آمار نشان داد تولید جهانی فولاد خام در ژوئیه سال ٢٠١۶ نسبت به ژوئیه سال ٢٠١۵ به میزان ١.٣۶ درصد رشد کرده و به ١٣٣.٧۴ میلیون تن رسیده است. با این همه آمار تولید جهانی در ژوئیه ١.۴۶ درصد نسبت به تولید ژوئن کاهش یافت.براساس گزارش متال بولتن، مجموع تولید فولاد جهان در هفت ماه نخست سال ٢٠١۶ به ٩٢٩.۶٣ میلیون تن رسید که به میزان ١.٢۵ درصد نسبت به تولید ٩۴١.٣۵ میلیون تن در مدت مشابه سال گذشته کاهش را نشان داده است...

آهن خود را تثبیت می کند

لیست عرضه ها و آمار معاملات در رینگ فلزی

مشخصات عرضه محصولات رینگ فولادی

1395/06/03

محصول

سبد میلگرد مخلوط

تیرآهن 12

تولید کننده

ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان

قیمت پایه

۱۴,۰۰۰

۱۵,۲۰۰

قیمت نهایی بورس با مالیات بر ارزش افزوده

۱۵,۲۹۷

۱۶,۶۰۸

حجم عرضه

حداکثر افزایش عرضه

۲,۵۲۰

۲,۵۲۰

۴۴

۴۴۰

گزارش بازار جهانی

جدول قیمت محصولات وارداتی و صادراتی کشور آمریکا

قیمتهای هفتگی محصولات وارداتی آمریکا

26.08.2016

19.08.2016

12.08.2016

شرایط قرارداد

سایز

نام محصول

 

600-620

600-620

CFR

1 mm

CRC

  

820

CFR ex-India

0.3 mm

Galvanized coils

   

CFR

2-8 mm

HRC

400-405

400-405

405

CFR TW ex-Turkey

10-20 mm

Rebar

گزارش بازار واردات

ورق

نام محصول

صادرکننده

مشخصات

قیمت

ضخامت 2

روسیه

ورق سیاه ۲ M.M.K 1000 برش خورده ST37 بنگاه تهران

۱۸,۳۵۰

تیرآهن

نام محصول

صادرکننده

مشخصات

قیمت

سایز 20

روسیه

تیرآهن ۱۴ روسیه ۱۲ متری IPE تهران

۱,۳۵۵,۰۰۰

سایز 22

روسیه

تیرآهن ۱۸ روسیه ۱۲ متری IPE تهران

۲,۰۰۵,۰۰۰

سایز 24

روسیه

تیرآهن 20روسیه ۱۲ متری IPE تهران

۴,۹۲۵,۰۰۰

سایز 27

روسیه

تیرآهن 22روسیه ۱۲ متری IPE تهران

۶,۷۵۵,۰۰۰

سایز 30

روسیه

تیرآهن ۲۴ روسیه ۱۲ متری IPE تهران

۳,۸۲۰,۰۰۰

میلگرد

نام محصول

صادرکننده

مشخصات

قیمت

سایز 5.5

چین

کلاف ساده چین | بندر امام

۱۷,۴۰۰

سایز 5.6

چین

کلاف ساده (پلاک قرمز) چین | بندر امام

-

اخبار بازار و صنعت

افتتاح کارخانه با روش جدید ،مجتمع فولاد کویر دامغان فردا پنج‌شنبه (چهارم شهریور) با بهره‌گیری ازروشی جدید در تولید فولاد به بهره‌برداری می‌رسد، فناوری این مجتمع فولاد برای اولین بار در کشور توسط بخش خصوصی به‌کار گرفته شده است.محمد‌نبی رضایی نایب رئیس هیات‌مدیره شرکت سرمایه گستر نور(سرمایه گذار کارخانه) با اعلام این مطلب تصریح کرد: ایجاد فرصت شغلی، تولید ثروت ملی، جلوگیری از خام‌فروشی، جلوگیری از خروج ارز و جلوگیری از صادرات فولاد به داخل کشور اهداف ما است

بهای سنگ آهن در قله ،قیمت سنگ‌آهن در معاملات آتی چین به بالاترین سطح دو سال اخیر خود رسیده است؛ این در حالی است که کارخانه‌های فولاد در بزرگ‌ترین‌تولیدکننده فولاد دنیا به پرکردن انبارهای خود از مواد خام روی آورده‌اند. به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، قیمت سنگ آهن در بورس کالای دالیان با رشد 7/ 2 درصدی به 457 یوآن (77/ 68 دلار) رسید که بالاترین سطح از 27 آگوست 2014 بوده است.

گزارشبازارهایدوگانه(دلار-نفت-مسکن)

نزدیک شدن دلار به سقف

دیروز هر دلار آمریکا با رشد 6 تومانی به نرخ 3545 تومان معامله شد. رشد نرخ درهم، با توجه به نرخ ثابتبرابری دلار و درهم، از نرخ دلار حمایت کرد. همچنین در ابتدای ماه به‌صورت تاریخی شاهد رشد تقاضای ارز هستیم. به ویژه اینکه در شهریور تقاضای مسافرتی ارز نیز افزایش می‌یابد. این عوامل از نرخ دلار حمایت کردند. به این ترتیب نرخ دلار به بیشترین سطح در 3 هفته اخیر رسید. همچنان برای حدود یک ماه شاهد نوسان دلار در بازه محدود 3530 تا 3550 تومانی هستیم. بنابراین نزدیک شدن نرخ دلار به سقف این محدوده، می‌تواند با شناسایی سود میان معامله‌گران افزایش عرضه را به دنبال داشته باشد. با حمایت عوامل بنیادین و با تقویت احتیاط معامله‌گران (به دلیل تقویت چشم‌انداز تک‌نرخی شدن ارز) تداوم حرکت دلار در بازه کنونی بدون وجود محرک جدی محتمل است.

ناپایداری سطح ۵۰ دلاری نفت

دیروز ساعت 16 هر بشکه نفت خام آمریکا به قیمت 9/ 46 دلار معامله شد. شناسایی سود میان معامله‌گران با توجه به رشد 22 درصدی قیمت نفت از ابتدای آگوست، همچنین بازگشت توجه معامله‌گران به عوامل بنیادین، رشد تولیدات عراق و کاهش اختلالات عرضه از سوی نیجریه عوامل فشار بر نفت هستند. با این وجود افت شاخص دلار، افت قیمت نفت را محدود کرد. موسسات اقتصادی نیز چشم انداز تداوم روند نزولی نفت را پیش‌بینی می‌کنند. گلدمن ساکس رشد اخیر را با حمایت خوش‌بینی‌ها به توافق احتمالی نفتی و افت ارزش دلار می‌داند که هر دوی این عوامل ناپایدار هستند. مورگان استنلی نیز این رشد را تکنیکال و بدون حمایت عوامل بنیادین و توافق صادرکنندگان بزرگ نفتی بسیار دور از انتظار می‌داند و موسسه بارکلیز نیز عدم توافق را محتمل می‌داند و سطح 50 دلاری برای نفت را پایدار نمی‌داند .

سنت شکنی در بازار مسکن

سمت «عرضه» در معاملات فعلی مسکن با دریافت علامت کاهشی از «تورم انتظاری»، در مواجهه با رشد حجم تقاضای خرید، «سنت‌شکنی» کرد و برخلاف دوره‌های قبلی پیش‌رونق، فایل‌فروش در بنگاه‌ها را افزایش داد. دوره‌های گذشته، فروشنده‌ها همزمان با مشاهده تحرک خریداران و ظهور نشانه‌های خروج از رکود، از بازار انصراف می‌دادند تا بعد از مدتی،‌واحد را با قیمت بالاتر عرضه کنند اما این‌بار، خلأ «زمینه رشد قیمت»، رفتار متفاوت عرضه را موجب شده است. در نظرسنجی «دنیای‌اقتصاد» از 50 واسطه ملکی، پنج پرده از ماه‌طلایی معاملات تشریح شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24