به گزارش کدال نگر بورس ٢۴ شرکت ملی صنایع مس ایران در ٣ ماهه منتهی به خرداد ٩٩ برای هر سهم ٣۴٣ ریال سود محقق کرد. فملی در مدت مشابه سال قبل ٣١٠ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده بود. علت اصلی افزایش ١١ درصدی سود ٣ ماهه سال ٩٩ نسبت به مدت مشابه قبل را می توان ناشی از رشد ٢٩ درصدی درآمدهای عملیاتی و ۵٠٧ درصدی درامد سرمایه گذاری ها دانست.
منبع خبر: سازمان خبری- تحلیلی بورس 24





.jpg)










نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.