Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 طبق نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در نیمه غربی کشور و بتدریج در بخش هایی از شرق و جنوب شرق ابرناکی، بارش باران گاهی وزش باد، در مناطق جنوبی رعد و برق و در مناطق سردسیر بارش برف را شاهد بودیم و پیش بینی می‌شود که از بعداز ظهر امروز از مقدار بارش در شمال غرب و غرب کاسته شود.

به گزارش ایسنا؛احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام این خبر گفت: روز شنبه بارش‌ها در نیمه شرقی، برخی نقاط جنوب و جنوب غرب ادامه خواهد داشت و این سامانه تا ظهر روز یکشنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.لازم به ذکر است از امشب و طی روز شنبه وزش باد نسبتا شدید جنوبی در اردبیل و گیلان و افزایش نسبی دما در سواحل شمالی کشور پیش بینی می‌شود.

او گفت: روز یکشنبه موج دیگری از سمت نوارغربی وارد کشور شده و سبب ابرناکی و بارش باران در نیمه غربی و بتدریج در بخش هایی از مرکز و شرق کشور خواهد شد.

وظیفه گفت: شدت بارش ها امروز در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، روز شنبه در شمال خوزستان و شمال بوشهر و شمال فارس و روز یکشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و بتدریج در بعدازظهر در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور همچنین در مورد وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: در روز شنبه، اول فروردین ماه هوای تهران نیمه ابری گاهی وزش باد و در اواخر وقت با بارش پراکنده همراه است. برای تهران در روز یکشنبه دوم فروردین هوای ابری در پاره ای از نقاط رگبار و رعد و برق در ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24