Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 گرد و خاک فردا جنوب غرب کشور را فرا می‌گیرد. مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی گفت: امروز دمای هوا در سواحل شمالی کشور به طور قابل ملاحظه افزایش می‌یابد. روزجمعه با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، غرب وجنوب غرب کشور وزش باد آغاز می‌شود می شود،

نسین آنلاین نوشت:احد وظیفه ادامه داد: براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود که بتدریج تا اواخر وقت از ناپایداری دراین مناطق کاسته خواهد شد. همچنین امروز دمای هوا در سواحل شمالی کشور بطور قابل ملاحظه افزایش می یابد که دربرخی نقاط استان های اردبیل وگیلان با وزش باد جنوبی نسبتأ شدید همراه خواهد بود. روزجمعه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در بخش هایی از شمال غرب، غرب وجنوب غرب کشور ابرناکی و رگبارورعدوبرق و وزش باد شروع می شود، دراین روز در جنوب غرب کشور پدیده گرد وخاک نیز پیش بینی می شود.

این سامانه روز شنبه در نیمه غربی کشور تقویت شده و گستره بارش ها به دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی و بخش هایی از شمال شرق کشور نیز کشیده می شود، همچنین با نفوذ جریانهای شمالی ضمن کاهش محسوس دما درنوار شمالی کشور، بارش ها در سواحل دریای خزر تشدید می شود ودریای خزر مواج خواهد شد، روز شنبه شدت بارش ها دراستان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان،اردبیل، گیلان، دامنه های زاگرس دراستانهای خوزستان، چهارمحال وبختیاری وکهگیلویه وبویراحمد و دامنه های البرز در استان های قزوین، البرز و تهران خواهد بود. روز شنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24