Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 رئیس کمیته ارتباطات مجلس، از برگزاری نشست فراکسیون متبوعش با حضور وزیر ارتباطات برای بررسی تخلفات شرکت مخابرات در واگذاری خطوط ثابت رند 4 یا 5 رقمی خبر داد.
رمضانعلی سبحانی فر درگفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،از ورود مجلس به بررسی کارکرد شرکت مخابرات برای شفاف سازی عملکرد این شرکت در پی شکایت‌های مردم خبرداد و گفت: دوشنبه (28 اردیبهشت) زمان تشکیل جلسه فراکسیون ارتباطات مجلس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

نماینده مردم سبزوار،جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تخلف شرکت مخابرات در واگذاری خطوط ثابت رند 4 یا 5 رقمی،افزود: فردا درنشست فراکسیون ارتباطات مجلس،خواهان ارایه توضیحات وزیر ارتباط در خصوص چرایی تخلف این شرکت در واگذاری این خطوط خارج از چارچوب مزایده هستیم.

رئیس کمیسیون ارتباطات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به زودی برگزاری نشست با مسئولان شرکت مخابرات نیز دراین باره صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ متاسفانه هم اکنون شماره های چهار و پنج رقمی مخابرات در بازار سیاه با چندین برابر قیمتی که مخابرات به متقاضیان فروخته است، خرید و فروش می شود.این شماره ها هم اکنون در بازار آزاد قیمت هایی چند ۱۰۰میلیونی دارند و دراختیار افرادی هستند که شاید با چند میلیون تومان صاحب آن خط شده اند.

درهمین حال گفته می شود،در شماره‌هایی با کد یک که مالک آن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و نه مخابرات، بالغ بر یک‌میلیارد تومان قیمت دارد و به همین راحتی دست یافتنی نیست.متاسفانه برخی مدیران و دبیران انجمن‌های فعال درحوزه اینترنت و IT نیز با توجه به ارتباطات خود وارد این بازار سیاه شده اند و با خرید و فروش بی ضابطه و غیرقانونی سودهای کلانی را به جیب می زنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24