Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

خبرآنلاین / مدیر کل فرودگاه بین المللی امام می گویدهیچ برخورد نامناسبی با مسافران نشده است، ضمن اینکه به دلیل تاخیر به عمل آمده از مسافران عذرخواهی به عمل آمده است.

مدیر کل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: پروازهایی که یکشنبه شب گذشته به دلیل نقص فنی در پرواز ماهان باطل شد ساعت ۱۶:۳۰و ۱۸:۳۰ دیروز انجام شد.
حمیدرضا سیدی با اشاره به نقص فنی در سیستم هیدرولیک پرواز شماره ۰۷۷ شرکت هواپیمایی ماهان از فرودگاه بین‌المللی امام به مقصد شانگهای چین گفت: این اتفاق منجر به تاخیر چند پرواز خروجی و همچنین فرود دو پرواز ورودی از استانبول و یک پرواز ورودی از وین به فرودگاه اصفهان به جای فرودگاه بین‌المللی امام شد.
وی ادامه داد: تعدادی از پروازهای خروجی با تاخیر مواجه شد و دو پرواز پرواز تهران - وین شرکت هواپیمایی اتریشی و پرواز تهران - استانبول ترکیش ایرلاین به دلیل اتمام زمان کاری کروی پروازی (کادر پروازی) باطل شد و پرواز آنها امروز انجام می‌شود.
مدیر کل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: پرواز به مقصد استانبول ترکیش ایرلاین به شماره ۸۷۵ طبق برنامه قرار بود ۳:۲۰ بامداد دیروز پرواز کند که ساعت ۱۶:۳۰ دوشنبه ۲۶ مرداد تهران را به مقصد استانبول ترک کرد.
سیدی افزود: همچنین پرواز تهران - وین شرکت هواپیمایی اتریشی به شماره ۸۷۲ قرار بود ساعت ۳:۵۵ بامداد فرودگاه امام را به سمت مقصد ترک کند که دیروز ساعت ۱۸:۳۰ به سمت وین پرواز کرد.
وی درباره برخورد نامناسب با مسافران در زمان تاخیر پروازها گفت: هیچ برخورد نامناسبی با مسافران نشده است، ضمن اینکه به دلیل تاخیر به عمل آمده از مسافران عذرخواهی به عمل آمد و مسافران هم به هتل فرودگاهی منتقل شدند.
بر اساس گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، ساعت ۲۱:۳۴ شب گذشته یک فروند ایرباس ۳۴۰ شرکت هواپیمایی ماهان به شماره ۰۷۷ که فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) را به مقصد شانگهای چین ترک کرده بود٬ به علت مشاهده نقص فنی در سیستم هیدرولیک مجبور به بازگشت به فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) شد و سرانجام در ساعت دو بامداد به زمین نشست. با وجود فرود موفق این هواپیما اما سیستم هیدرولیک قفل و باعث نشت روغن در سطح باند این فرودگاه شد.
پاکسازی باند به‌ دلیل نشت روغن و خارج کردن این هواپیما از باند تا ساعت ۳:۳۰ بامداد به ‌طول انجامید و همین اتفاق باعث شد تعدادی از پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) از جمله پرواز شرکت‌های هواپیمایی ماهان‌ایر و کیش‌ایر از استانبول و پرواز شرکت هواپیمایی اتریشی از وین مجبور به فرود در فرودگاه اصفهان شدند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24