Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تبلیغات سیگار تولید ایران در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد. در تصاویر منتشر شده از ایرانیانی که مصرف سیگار دارند خواسته شده تا از برندهای ساخت داخل به جای قاچاق استفاده کنند.
به گزارش صبحانه؛ در این تصاویر حتی از اشعاری به مانند «خلاف شیوه میهن‌پرستی‌ست/ به‌جز سیگار ایرانی کشیدن» برای مجاب کردن ایرانیان به استفاده از سیگار استفاده شده است.

این تصاویر از یک سو به مشتریان هشدار می‌دهد که از سیگارهای قاچاق روی گردانند چرا که سلامتی آنان را تهدید ‌می‌کند و از سویی دیگر پیشنهاد می‌دهد تا از سیگارهای ایرانی که کیفیتی مرغوب دارند، استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، حدود 40 درصد از سیگارهای موجود در بازار داخلی از طریق قاچاق تامین می‌شود که این موضوع سبب شده برخی مصرف‌کنندگان سیگار، با تغییر ذائقه خود، به سمت مصرف سیگارهای جدید چینی، کره‌ای و برخی برندهای معروف آمریکایی کشیده شوند.

کارشناسان دخانیات معتقدند که سیگارهای قاچاق در فضایی غیر استاندارد به تولید می‌رسند دارای قطران و نیکوتین بالا هستند حال آنکه سیگارهای داخلی با استفاده از توتون‌های مرغوب به تولید می‌رسند و کاملا بهداشتی هستند.

صنعت دخانیات ایران این روزها حال و روز خوشی ندارد و از برخی برندهای سیگار که در گذشته مورد استفاده زیاد قرار می‌گرفتند، تنها نامی باقی مانده است.

برند بهمن، تنها سیگاری است که هنوز مشتریان قدیمی خود را حفظ کرده و به عنوان تنها سیگار ایرانی در شرکت دخانیات به تولید می‌رسد.
 
 

بر اساس قانون تبلیغ سیگار در رسانه‌ها و اماکن ممنوع بوده به همین خاطر است که فعالان صنعت دخانیات کشور برای معرفی محصولات خود دست به دامان شبکه‌های اجتماعی شده اند. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24