Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجموع ارزش معاملات بورس انرژی ایران از ابتدای سال ٩٤ تاکنون (٦ ماه و ٢١ روز) با احتساب معاملات ٢١ مهرماه ٩٤، از مرز ١٨ هزار و ١٢٥ میلیارد ریال عبور کرد که این مقدار از ارزش کل معاملات سال گذشته بورس انرژی ایران (١٦ هزار و ٢٦ میلیارد ریال) پیشی گرفته است.

به گزارش سنا، پارسال، هفت میلیون و ١٩٦ هزار و یک مگاوات ساعت برق در بورس انرژی معامله شد که این عدد از ابتدای سال ٩٤ تاکنون از هفت میلیون و ٣٩٨ هزار و ٩٩٠ مگاوات ساعت فراتر رفته است.

در پایان سال ٩٣ در بازار فیزیکی در مجموع ٧٩٦ هزار و ٧٢٤ تن کالا معامله شد که این مقدار از ابتدای سال ٩٤ تاکنون به ٧١٧ هزار و ٦١٤ تن رسیده است.
در جریان معاملات جاری روز چهارشنبه (٢٢ مهرماه)، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای گاز مایع صنعتی، گاز پروپان صنعتی، گاز بوتان صنعتی و برش سنگین پتروشیمی بندر امام، حلال ٤١٠ پالایش نفت آبادان، میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی و قطران ذوب آهن اصفهان (عمده) در رینگ داخلی مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته برروی این کالاها معادل ٢,٩٤٢ تن با ارزش ٢٢ میلیارد و ١٩٤ میلیون ریال بوده است.
بر پایه این گزارش، معاملات قطران (عمده) ذوب آهن اصفهان در رینگ داخلی با حجمی معادل دوهزار تن و ارزشی معادل ١٦ میلیارد ریال بیشترین سهم را در کل معاملات این روز بازار فیزیکی بورس انرژی ایران از آن خود کرد.
در تابلوی سلف موازی استاندارد برق بازار مشتقه نیز ٤١٤ قرارداد در قالب هفت معامله و معادل ٩ هزار و ٩٣٦ مگاوات ساعت به ارزش سه میلیارد و ٦٢٢ میلیون ریال معامله شد.
بر همین اساس، در آغاز جلسه معاملاتی آخرین روز هفته نمادهای بار پیک، کم باری، میان باری و بارپایه روزانه ٢٢ آبان ماه ٩٤ گشایش یافت و در پایان جلسه نمادهای بار پیک، کم باری، میان باری و بارپایه روزانه ٢٦ مهرماه ٩٤، ٢٧ مهرماه ٩٤ و ٢٨ مهرماه ٩٤ متوقف شدند.
در مجموع ارزش کل معاملات آخرین روز بورس انرژی ایران به ٢٥ میلیارد و ٨١٦ میلیون بالغ شد.
به گزارش شانا، در جلسه معاملاتی آینده (شنبه ٢٥ مهرماه)، در کنار معاملات مستمر قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، کالاهای آیزوریسایکل، آیزوفید و حلال ٤٠٢ پالایش نفت تبریز، متانول پتروشیمی زاگرس و حلال ٤٠٢ پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی و حلال ٤٠٢ پالایش نفت اصفهان در رینگ بین الملل عرضه خواهند شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24