Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

گونتر آدلرمعاون وزیر محیط زیست، ساختمان و ایمنی هسته‌ای آلمان در کارگاه مشترک ایران و آلمان در حوزه توسعه پایدار شهری گفت: در تلاش هستیم خانه‌هایی بسازیم که در آنها کاهش مصرف انرژی به حداقل برسد.

 ایران و آلمان شهرک‌های جدید با کاهش مصرف انرژی می‌سازند/ برنامه‌ریزی برای ساخت مسکن با حفظ محیط زیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گونتر آدلر معاون وزیر محیط زیست، ساختمان و ایمنی هسته‌ای آلمان امروز یکشنبه ۱۷ آبان در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن اظهار خرسندی از همکاری مجدد ایران و آلمان گفت: با این امید به ایران آمده‌ام که ارتباط کهن بین ایران و آلمان را که متاسفانه در چند سال اخیر قطع شده بود زنده کنم. همچنین علت حضور من در ایران و تشکیل این کارگاه ایجاد رابطه بین شرکت‌های ایرانی و آلمانی در زمینه ساخت مسکن با فناوری‌های نوین و حفظ محیط زیست است.

معاون وزیر محیط زیست، ساختمان و ایمنی هسته‌ای آلمان آلمان افزود: بهسازی مصرف انرژی و مصرف آب در زمینه شهرسازی برخی از اهداف و برنامه‌هایی هستند که امیدواریم با برگزاری کارگاه‌های مختلف آن‌ها را عملیاتی کنیم و در تلاش هستیم در این زمینه همکاری‌های گسترده‌ای را با حضور دو کشور به سرانجام برسانیم.
آدلر در پایان درباره زمینه‌های مشخص شهرسازی گفت: اگرچه مشکلاتی در ایران و آلمان در زمینه ساخت‌و‌ساز وجود دارد اما ما می‌خواهیم با همکاری یکدیگر خانه‌هایی بسازیم که افراد بتوانند با کاهش مصرف انرژی و به ویژه مصرف بهینه آب در اقلیم‌های متفاوت کشور زندگی کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24