Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

متهم پرونده نفتی با اشاره به خریداری بانک FIIB به مبلغ ۴ میلیون دلار گفت: منطقه لاگوان برخلاف گفته آقایان از امن ‌ترین شهرهای مالزی است.

فارس: متهم پرونده نفتی با اشاره به خریداری بانک FIIB به مبلغ ۴ میلیون دلار گفت: منطقه لاگوان برخلاف گفته آقایان از امن ‌ترین شهرهای مالزی است.

 
دوازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی متهم نفتی ساعت 9 صبح آغاز شد و در ابتدای جلسه قاضی صلواتی خواستار ارائه توضیحات در خصوص نحوه خرید بانک fiib و افزایش سرمایه آن شد.

متهم پاسخ داد: بانک fiib در مالزی بود و ما برای خرید آن به مالزی مراجعه کردیم. چرا که برای انجام کارهای مالی نیازمند وجود بانک بودیم.

وی افزود: مالزی اعلام کرد که صاحب بانک یا ایجاد کننده باید سهامداری بزرگ و یا بانک باشد، بنابراین ما به سراغ بانک دیگری رفتیم که سهامدار این بانک شود و بر این اساس مجموعه مالی ارزش در تاجیکستان را خریداری کردیم تا پس از سه سال سودآوری تبدیل به بانک شود.

متهم نفتی خاطرنشان کرد: پس از انجام کارهای اولیه از رئیس جمهوری تاجیکستان برای تاسیس بانک اجازه گرفته شد و ایشان گفتند که برای چه می ‌خواهید این بانک را ایجاد کنید و در آن سرمایه ‌گذاری کنید. به هر حال در سال 88 اجازه صادر شد و سرمایه گذاری‌ ها آغاز شد.

بابک زنجانی گفت: در حوزه اتوبوس‌ رانی شهری و خدماتی از این دست در تاجیکستان فعالیت کردیم و پس از آن بانک کنت شکل گرفت که این بانک 25 تا 30 درصد مالیات داشت و از آنجا که نمی ‌توانستیم شرکت‌ های مختلفی را به تاجیکستان ببریم تلاش کردیم از طریق بانک کنت بانک فرست را خریداری کنیم.

متهم نفتی افزود: بانک فرست 4 میلیون دلار خریداری شد و راه ‌اندازی ‌های اولیه را آغاز کردیم، این بانک بیش از 40 اتاق داشت، در صورتی که آقایان در دادگاه ان‌را تنها دارای سه اتاق معرفی می ‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این دادگاه می‌گویند که منطقه لاگوان منطقه ‌ای خطرناک است، در صورتی که جزو امن ‌ترین شهرهاست و کشتی ‌های نفتکش در آنجا تردد می ‌کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24