Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تقاضا برای محصولات پتروشیمی ایران افزایش خواهد یافت.

ظریف: تقاضا برای محصولات پتروشیمی ایران افزایش خواهد یافت

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تقاضا برای محصولات پتروشیمی ایران افزایش خواهد یافت. 

به گزارش میزان، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز طی سخنانی درهمایش صنعت پتروشیمی با اشاره به مزیت های سیاسی و ثبات سیاسی کشور و نقش آن در رونق صنایع اظهار کرد: تداوم ثبات سیاسی، مزیت های متعدد نسبی کشور، موقعیت ژئواستراتژیک، نیروی بالنده انسانی و زیر ساخت های مناسب فرصت های بی بدیلی را برای شکوفایی صنعت پتروشیمی در منطقه و جهان نوید می دهد.

وی ادامه داد: خرسندیم که همزمان با لغو تحریم های غیر قانونی علیه صنعت پتروشیمی ایران و با توجه به فضای مثبت ایجاد شده در عرصه دیپلماسی، تنوع تولید محصولات و مقاصد جدید صادراتی به عنوان دو راهبرد مهم در صنعت پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر امور خارجه تصریح کرد : همزمان با افزایش تمایل کشور های غربی به سرمایه گذاری در ایران و انتقال دانش فنی، تقاضاها برای خرید محصولات پتروشیمی ایران افزایش خواهد یافت.

ظریف با اشاره به قابلیت رشد صنعت پتروشیمی در  دوران پساتحریم گفت: در دوران پسا تحریم صنعت پتروشیمی ایران می تواند با جذب سرمایه گذاری خارجی زمینه جذب فناوری و رشد صنایع مختلف برای افزایش اشتغال را فراهم کند.

وی ادامه داد: اطمینان داریم که راهبرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تلاش در جهت توسعه زنجیره کامل این صنعت خواهد بود.

ظریف تصریح کرد: ایجاد یک شبکه قوی توانمندی های داخلی در زمینه های مختلف برای بقا در عرصه بین المللی باید دارای مزیت رقابتی باشد و این امر جز با ارتقاء توانمندی های داخلی مطابق کیفیت و استانداردهای جهانی ممکن نیست.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: امیدوارم همایش صنعت پتروشیمی فرصت خوبی برای حرکت در جهت فوق الذکر باشد؛ در این زمینه لازم است به گونه‌ای برای بالا بردن ظرفیت و توان داخلی برای انجام پروژه های جاری بویژه در عرصه های پتروشیمی ، فناوری، پیمانکاری عمومی، فنی و مهندسی و ساخت وتأمین برنامه ریزی کرد که دانش فنی بومی، توانمندی سخت افزاری و نرم افزاری داخلی، افزایش ظرفیت تولید در فعالیت های صنعت پتروشیمی در صدر کارها بوده و هر جا کمبودی وجود داشته باشد با شناسایی توانمندی های بین المللی دست به  شراکت راهبردی بزنیم و یک ارتباط برد برد را برای طرفین فراهم کنیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24