Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 281
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

دو شرکت لوازم خانگی در شرایط رکود بازار اقدام به افزایش ۸ تا ۱۰ درصدی قیمت ها خود کرده‌اند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از اوایل امسال رکود بازار افزایش بیشتری پیدا کرد و همین موضوع باعث شده تا دولت با یک بسته تحت عنوان سیاست های تشویقی تحریک تقاضا در صدد رونق بازار باشد. اما با گذشت دو ماه از اجرایی شدن این بسته هنوز تغییری در بازار به وجود نیامده و هر روز تعدادی از واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات مالی اقدام به تعطیلی می‌کنند.

البته در این میان برخی از واحدها نیز با اعلام درخواست افزایش قیمت محصولات در صدد تأمین هزینه‌های تولید خود بر آمده‌اند . این در حالی است که در شرایط رکود افزایش قیمت به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی رسد. به عنوان نمونه مشاهدات خبرنگار تسنیم از بازار لوازم خانگی نشان می‌دهد با وجود رکود حاکم بر بازار، دو شرکت لوازم خانگی تولید داخل که با برند کره ای در بازار فعالیت می‌کنند اقدام به افزایش 8 تا 10 درصدی قیمت محصولات خود کرده‌اند.

یکی از فروشندگان محصولات این شرکت‌ها به تسنیم می‌گوید: با موافقت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان این افزایش قیمت از سوی شرکت اعمال شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 276
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24