Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره به تسهیلات صفر درصدی به متقاضیان فعال بخش حمل و نقل دریایی، گفت: کمیته ای متشکل از مدیران و کارشناسان مرتبط با حوزه دریا و بندر با عنوان طرح وجوه اداره شده تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم ایدنی در حاشیه هفدهمین همایش صنایع دریایی با اشاره به این‌که هرمزگان با 2238کیلومتر نوار ساحلی و 14 جزیره، نقشی بی بدیل را در راستای توسعه صنعت حمل و نقل دریایی کشور ایفا می کند، افزود: صنایع بزرگی همچون کشتی سازی و صنایع فراساحل (ایزوایکو) در غرب بندرعباس و چند شرکت شناورسازی و تعمیراتی به عنوان بخشی از ظرفیت‌های صنعت دریایی استان هرمزگان است.

وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته توسط سازمان بنادر از صنایع دریایی داخلی تصریح کرد: هر چند حمایت از ساخت کشتی جز وظایف اصلی این سازمان نیست اما با درک مناسب از شرایط موجود و احصاء ظرفیت های استان‌های برخوردار، کمیته ای متشکل از مدیران و کارشناسان مرتبط با حوزه دریا و بندر با عنوان طرح وجوه اداره شده تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح، مجلس به سازمان بنادر اجازه داده تا از محل بخشی از اصل و فرع منابع مالی سپرده گذاری شده در بانک های عامل، تسهیلات با سود صفر درصد به متقاضیان فعال در حوزه حمل ونقل دریایی اعطاء می‌کند.

وی تاکید کرد: این اقدام سازمان بنادر را نقطه عطفی در اقتصاد کشور دانست تا ضمن حمایت از صنایع داخلی و رونق اشتغال در مناطق محروم، از زیرساختهای مطلوب ایجاد شده در استان‌هایی مانند هرمزگان استفاده بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره به بهره برداری از دو فروند شناور مسافری در یکی از کارخانه خای بخش خصوصی یادآور شد: همچنین دو فروند کشتی کانتینربر یخچالی یک فروند لندینگ کرافت چندمنظوره به همراه دو شناور مسافری و یک فروند شناور آلودگی نفتی به نام "دریاپاک" در مجتمع کشتی سازی ایزوایکو بندرعباس، بهره برداری از دو فروند شناور ناجی و یک فروند شناور باری- مسافری بخشی از اقداماتی به شمار می‌رود که منابع مالی آن از محل کمیته وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفته است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24