Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 آلودگی هوا و بی برنامگی سازمان لیگ باعث بلاتکلیفی چند باشگاه از جمله نفت تهران شده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته بود که کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام کرد تمام مسابقات ورزشی روز یکشنبه (امروز) لغو می شود. در این مسابقه دو مسابقه استقلال تهران - سیاه جامگان مشهد و نفت تهران - تراکتورسازی تبریز هم شامل این تعطیلی می شدند.
گرچه مهدی تاج رئیس سازمان لیگ ابتدا اعلام کرد که به دلیل تعطیل نبودن مدرسه ها، نیازی به تعطیل شدن مسابقات نیست و سازمان لیگ زیر بار این تعطیلی نخواهد رفت، اما چند ساعت بعد خود مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که مسابقات لغو شده و به روز سه شنبه موکول شده اند.
با این تغییر برنامه، تیم ها هم برنامه خود را عوض کردند و برای انجام مسابقه در روز سه شنبه آماده شدند. اما امروز اعلام شد که مسابقات استقلال تهران - سیاه جامگان مشهد و نفت تهران - تراکتورسازی تبریز روز دوشنبه انجام خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ داد که تیم ها برای بازی در روز شنبه آماده شده بودند و این تصمیم سازمان لیگ، غافلگیرشان کرد.
علی منصوریان سرمربی نفت تهران که از این تصمیم عجیب سازمان لیگ متعجب شده، امروز اعلام کرده که تیمش را به هیچ وجه فردا به میدان نمی فرستد.
منصوریان می گوید: «روز گذشته به ما اعلام کردند که دیدارمان سه‌شنبه برگزار خواهد شد. ما دیروز هتل خود را تحویل دادیم و اردو را تعطیل کردیم و امروز یک تمرین 80 دقیقه‌ای پرفشار را پشت سر گذاشتیم تا فردا یک تمرین سبک انجام دهیم و دوشنبه مقابل تراکتورسازی به میدان برویم. آیا ما در یک لیگ حرفه‌ای بازی می‌کنیم؟ حتی در لیگ آماتور و محلات هم شاهد چنین اتفاقاتی نیستیم که از دو روز قبل به تیم‌ها برنامه بازی خود را اعلام کنند. من به هیچ وجه نمی‌دانم این وسط چه اتفاقاتی می‌افتد.»
او ادامه می دهد: «تیم فوتبال نفت از ابتدای سال تمام برنامه‌های خود را تعیین می‌کند و حتی در ارتباط با ساعت تمرین‌ها و تغذیه تیم برنامه‌ریزی مدون خود را دارد و به هیچ وجه از اصول خود عقب‌نشینی نخواهد کرد، چه این اصول همراه با پیروزی باشد و چه همراه با باخت. یک مرتبه برنامه دیدار ما را تغییر دادند و دیگر دلیلی برای این تغییر وجود ندارد. متاسفانه لحظاتی پیش دوباره به ما اعلام کردند که دیدارمان دچار تغییر شده است. اصلا چگونه می‌شود این اتفاق رخ دهد. تحت هیچ شرایطی فردا بازی نمی کنیم. من از آقای تاج سوال می‌پرسم. مگر ما در لیگ حرفه‌ای بازی نمی‌کنیم که تیم ملی آن در رنکینگ فیفا مقام اول را در آسیا دارد پس چگونه می‌شود دیروز به ما اعلام کنند سه‌شنبه بازی کنید و امروز به ما اعلام می‌کنند که فردا به میدان بروید؟ این موضوع با فوتبال منافات دارد. ما هتل‌مان را روز گذشته تحویل دادیم. اگر قرار بود دوشنبه بازی کنیم چرا باید چنین کاری را می‌کردیم؟»

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24