Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 306
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 304

 یکی از وزیران دولت به تمام مدیران و مسئولان زیرمجموعه خود در کل کشور دستور داده است نسبت به زیباسازی و درختکاری در محیط‌های بیرونی ادارات و مجموعه‌های وابسته به این وزارتخانه اقدام کنند.

به گزارش روزنامه خراسان؛بر اساس ابلاغیه یکی از وزرای اقتصادی به تمامی مدیران و مسئولان زیرمجموعه در پایتخت و سایر استان‌ها، تاکید شده است که با توجه به اهمیت بازپیرایی و زیباسازی محیط‌های بیرونی ادارات و مجموعه‌های وابسته به این وزارتخانه، مسئولان مربوطه موظفند با تشکیل ستادی نسبت به درختکاری و زیباسازی طبیعی این عرصه‌ها در زمان مناسب پیش از پایان سال اقدام کرده و در صورت نبود بودجه مصوب در این خصوص، از طریق مشارکت با سازمان‌های مردم‌نهاد یا کارمندان علاقه‌مند به این موضوع، این برنامه را اجرایی کنند.

وزیر مربوطه همچنین دستورالعملی را برای تشویق واحدهای نمونه در این عرصه، ابلاغ کرده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

captcha

بورس ۲۴ را دنبال کنید

آخرین اخبار و تحلیل‌های بازار سرمایه را از دست ندهید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24